Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29438
Title: Tο άγχος των μαθητών με υψηλής λειτουργικότητας διαταραχή αυτιστικού φάσματος στα μαθηματικά
Mathematics anxiety of students with high functioning autism spectrum disorder
Alternative title / Subtitle: τα κίνητρα και η μετάγνωση ως παράγοντες εξισορρόπησης του
motives and metagognition as the balancing factors
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Αυτιστικού φάσματος διαταραχές
Keywords: Υψηλής λειτουργικότητας διαταραχή αυτιστικού φάσματος,Άγχος στα μαθηματικά,Κίνητρα,Μεταγνώση,High functioning autism spectrum disorder,Mathematics anxiety,Motives,Metacognition
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29438
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1552
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 2019.pdf3.9 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons