Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29372
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραγιάννη, Σοφίαel
dc.date.accessioned2019-05-10T10:02:19Z-
dc.date.available2019-05-10T10:02:19Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29372-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1438-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑνάγνωσηel
dc.subjectΚίνητροel
dc.subjectΦιλαναγνωσίαel
dc.subjectΔημοτικό σχολείοel
dc.subjectΔραστηριότητεςel
dc.titleΗ καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας μέσα από τη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleThe promotion of reading for pleasure through the course of language in primary schoolen
heal.typedoctoralThesis-
heal.type.enDoctoral thesisen
heal.type.elΔιδακτορική διατριβήel
heal.classificationΑνάγνωσηel
heal.dateAvailable2019-05-10T10:03:19Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 487-501el
heal.abstractΗ παρούσα μελέτη επικεντρώνεται στη διερεύνηση της καλλιέργειας της φιλαναγνωσίας μέσα από τα γλωσσικά εγχειρίδια του δημοτικού σχολείου. Αναλύονται διεξοδικά οι θεωρητικές έννοιες και οι παράγοντες που επηρεάζουν την ανάγνωση των παιδιών. Οι εκπαιδευτικοί με τη χρήση ερωτηματολογίου εκφράζουν τις απόψεις τους αναφορικά με τη φιλαναγνωσία, τις πρακτικές που εφαρμόζουν μέσα στην τάξη καθώς και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Αντίστοιχα, οι μαθητές διατυπώνουν τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους καθώς και τους παράγοντες που επηρεάζουν την ανάγνωση. Παράλληλα, εξετάζεται η θέση της λογοτεχνίας στο Αναλυτικό Πρόγραμμα, η ενίσχυση του αναγνωστικού κινήτρου και προτείνονται δραστηριότητες προώθησης της φιλαναγνωσίας.el
heal.abstractThis study focuses on exploring the motivation of reading for pleasure through the lesson of language of elementary school. Theoretical concepts and factors influencing children's reading are thoroughly analyzed. Teachers using a questionnaire express their views on recreational reading, the practices they apply within the class as well as the difficulties they face. Respectively, students express their preferences and interests as well as the factors that affect their reading. At the same time, the position of literature in the curriculum and the enhancement of the reader's motivation are examined. Finally, activities of promoting the reading for pleasure are proposed.en
heal.advisorNameΚαψάλης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΚαψάλης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΠάτσιου, Βασιλικήel
heal.committeeMemberNameΤσιτσανούδη-Μαλλίδη, Νικολέτταel
heal.committeeMemberNameΚαλογήρου, Τζίναel
heal.committeeMemberNameΜπάκας, Θώμαςel
heal.committeeMemberNameΕμβαλωτής, Αναστάσιοςel
heal.committeeMemberNameΣπανάκη, Μαριάνναel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages534 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΟΦΙΑ 2018.pdf7.53 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons