Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29372
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Καραγιάννη, Σοφία | el |
dc.date.accessioned | 2019-05-10T10:02:19Z | - |
dc.date.available | 2019-05-10T10:02:19Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29372 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1438 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Ανάγνωση | el |
dc.subject | Κίνητρο | el |
dc.subject | Φιλαναγνωσία | el |
dc.subject | Δημοτικό σχολείο | el |
dc.subject | Δραστηριότητες | el |
dc.title | Η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας μέσα από τη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.title | The promotion of reading for pleasure through the course of language in primary school | en |
heal.type | doctoralThesis | - |
heal.type.en | Doctoral thesis | en |
heal.type.el | Διδακτορική διατριβή | el |
heal.classification | Ανάγνωση | el |
heal.dateAvailable | 2019-05-10T10:03:19Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2018 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 487-501 | el |
heal.abstract | Η παρούσα μελέτη επικεντρώνεται στη διερεύνηση της καλλιέργειας της φιλαναγνωσίας μέσα από τα γλωσσικά εγχειρίδια του δημοτικού σχολείου. Αναλύονται διεξοδικά οι θεωρητικές έννοιες και οι παράγοντες που επηρεάζουν την ανάγνωση των παιδιών. Οι εκπαιδευτικοί με τη χρήση ερωτηματολογίου εκφράζουν τις απόψεις τους αναφορικά με τη φιλαναγνωσία, τις πρακτικές που εφαρμόζουν μέσα στην τάξη καθώς και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Αντίστοιχα, οι μαθητές διατυπώνουν τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους καθώς και τους παράγοντες που επηρεάζουν την ανάγνωση. Παράλληλα, εξετάζεται η θέση της λογοτεχνίας στο Αναλυτικό Πρόγραμμα, η ενίσχυση του αναγνωστικού κινήτρου και προτείνονται δραστηριότητες προώθησης της φιλαναγνωσίας. | el |
heal.abstract | This study focuses on exploring the motivation of reading for pleasure through the lesson of language of elementary school. Theoretical concepts and factors influencing children's reading are thoroughly analyzed. Teachers using a questionnaire express their views on recreational reading, the practices they apply within the class as well as the difficulties they face. Respectively, students express their preferences and interests as well as the factors that affect their reading. At the same time, the position of literature in the curriculum and the enhancement of the reader's motivation are examined. Finally, activities of promoting the reading for pleasure are proposed. | en |
heal.advisorName | Καψάλης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Καψάλης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Πάτσιου, Βασιλική | el |
heal.committeeMemberName | Τσιτσανούδη-Μαλλίδη, Νικολέττα | el |
heal.committeeMemberName | Καλογήρου, Τζίνα | el |
heal.committeeMemberName | Μπάκας, Θώμας | el |
heal.committeeMemberName | Εμβαλωτής, Αναστάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Σπανάκη, Μαριάννα | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 534 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Δ. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΟΦΙΑ 2018.pdf | 7.53 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License