Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29341
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσιρώνη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2019-03-29T11:20:56Z-
dc.date.available2019-03-29T11:20:56Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29341-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3068-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣώμαel
dc.subjectΨυχήel
dc.subjectΘέατροel
dc.subjectΜουσικήel
dc.subjectΣωματικές τεχνικέςel
dc.subjectBodyen
dc.subjectSoulen
dc.subjectTheateren
dc.subjectMusicen
dc.subjectBody techniquesen
dc.titleΤο σώμα ως όχημα τελετουργικού καλλωπισμού και εντοσθιότητας στο θέατρο και στη μουσικήel
dc.titleThe body as a vehicle of ritual embellishment and embodiment in theatre and musicen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΣώμα, Ανθρώπινο -- Τέχνηel
heal.dateAvailable2019-03-29T11:21:56Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 74-79el
heal.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία εξετάζει τη σημασία του σώματος στην τέχνη του θεάτρου και της μουσικής. Αρχικά, στο α’ μέρος διερευνάται φιλοσοφικά η σχέση του σώματος με την ψυχή από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Στη συνέχεια παρατίθενται μέθοδοι και τεχνικές που αφορούν στην ορθή συμπεριφορά του σώματος, οι οποίες και αποτέλεσαν τη βάση για τη θεατρική και μουσική εκπαίδευση των καλλιτεχνών του καιρού μας. Αποδεικνύεται έτσι πως το σώμα είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το εσώτερο ‘είναι’ και συνιστά καταλυτικό παράγοντα για τη θεατρική και μουσική ερμηνεία. Το σώμα αποτελεί το απόλυτο όχημα που φέρει μέσα του και έπειτα αποτυπώνει τις δύο αυτές τέχνες.el
heal.abstractThis particular work examines the importance of the body in the art of theater and music. Initially in one part, the relation of the body with the soul from ancient times to the present day is explored philosophically. Below are some methods and techniques related to the correct behavior of the body, which formed the basis for the theatrical and musical education of the artists of our time. It is thus proved that the body is inextricably linked to the inner being and is a catalytic factor for the theatrical and musical interpretation. The body is the ultimate vehicle that carries in it and then captures these two arts.en
heal.advisorNameΚαραμήτρου, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΚαραμήτρου, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΡάπτης, Θεοχάρηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages79 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΤΣΙΡΩΝΗ ΜΑΡΙΑ 2018.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons