Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29302
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚατσιμπόκη, Αγγελικήel
dc.date.accessioned2019-03-08T08:35:40Z-
dc.date.available2019-03-08T08:35:40Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29302-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2947-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΕπίδοσηel
dc.subjectΑξιολόγηση του μαθητήel
dc.subjectΜαθητήςel
dc.subjectΠαιδαγωγική λειτουργίαel
dc.subjectΑνατροφοδότησηel
dc.subjectΕναλλακτικές τεχνικές αξιολόγησηςel
dc.subjectΕναλλακτικές τεχνικές αξιολόγησηςel
dc.subjectΠεριγραφική αξιολόγησηel
dc.subjectAssessmenten
dc.subjectPerformanceen
dc.subjectStudent assessmenten
dc.subjectPedagogical functionen
dc.subjectFeedbacken
dc.subjectAlternative assessment techniquesen
dc.subjectDescriptive assessmenten
dc.titleΗ παιδαγωγική λειτουργία της αξιολόγησης του μαθητήel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleαπόψεις των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή της στο Δημοτικό σχολέιοel
heal.classificationΑξιολόγησηel
heal.dateAvailable2019-03-08T08:36:40Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 163-176el
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Ιωαννίνων σχετικά με την εφαρμογή της παιδαγωγικής λειτουργίας της αξιολόγησης του μαθητή στο Δημοτικό Σχολείο. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το εμπειρικό. Στο θεωρητικό μέρος παρουσιάζονται και αναλύονται έννοιες που σχετίζονται με την αξιολόγηση του μαθητή και με την παιδαγωγική της λειτουργία, καθώς και τα οφέλη της για τους μαθητές, τον εκπαιδευτικό και τη διδασκαλία. Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι προϋποθέσεις που θα πρέπει να πληρούνται σε κάθε στάδιο της αξιολόγησης του μαθητή, προκειμένου να εξασφαλιστούν τα οφέλη της παιδαγωγικής της λειτουργίας. Το εμπειρικό μέρος περιλαμβάνει τη μεθοδολογία της έρευνας, τα ερευνητικά ευρήματα, τα συμπεράσματα και τις προτάσεις. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, διαπιστώθηκε ότι η πλειονότητα των εκπαιδευτικών συμφωνεί με την αναγκαιότητα της αξιολόγησης του μαθητή στο Δημοτικό Σχολείο Ακόμα, σημαντικό ποσοστό των συμμετεχόντων δήλωσε ότι υπάρχει η δυνατότητα για ικανοποίηση των απαραίτητων προϋποθέσεων (δυνατότητα χρήσης εναλλακτικών τεχνικών αξιολόγησης, δυνατότητα εφαρμογής της περιγραφικής αξιολόγησης κ.λπ.), ώστε η παιδαγωγική λειτουργία της αξιολόγησης του μαθητή να αξιοποιηθεί στο Δημοτικό Σχολείο. Τέλος, διαπιστώθηκε ότι, σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς, οι παράγοντες που μπορεί να παρεμποδίζουν την εφαρμογή της παιδαγωγικής λειτουργίας της αξιολόγησης του μαθητή στο Δημοτικό Σχολείο σχετίζονται κυρίως με ζητήματα πρακτικής φύσεως.el
heal.abstractThe purpose of this study was to research the opinions of Primary Education teachers of Ioannina regarding the application of student assessment’s pedagogical function in elementary schools. This thesis consists of two parts: the theoretical approach and the empirical approach. In the theoretical part, concepts related to student assessment and the benefits of assessment’s pedagogical functions for the students, the teacher and the teaching process are presented and analyzed. Subsequently, the conditions that should be fulfilled in every stage of student assessment in order to ensure those benefits are presented. The empirical part contains the research methodology, research findings, conclusions and suggestions. According to the survey’s results, it was found that the majority of the teachers agrees with the importance of student assessment in elementary school. Additionally, a significant percentage of the research participants stated that it is possible to fulfill the necessary conditions in order to apply student assessments pedagogical functions in elementary schools (utilizing alternative assessment techniques, descriptive assessment etc.). Finally, it was found that, according to the teachers, the factors that might prevent the application of student assessment’s pedagogical function are mainly related to issues of a practical nature.en
heal.advisorNameΚωνσταντίνου, Χαράλαμποςel
heal.committeeMemberNameΚωνσταντίνου, Χαράλαμποςel
heal.committeeMemberNameΕμβαλωτής, Αναστάσιοςel
heal.committeeMemberNameΜπάκας, Θωμάςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages188 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΑΤΣΙΜΠΟΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ 2018.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons