Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29201
Title: Το θεατρικό παιχνίδι σε μαθητές με ελαφριά και μέτρια νοητική υστέρηση
Drama-play in students with light and moderate mental retardation
Alternative title / Subtitle: καινοτόμες προσεγγίσεις και δράσεις στο έπος της Οδύσσειας
approaches and actions in the epos of Odyssey
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Θεατρικό παιχνίδι
Keywords: Θεατρικό παιχνίδι,Ελαφριά νοητική υστέρηση,Μέτρια νοητική υστέρηση,Ολόπλευρη ανάπτυξη,Εφαρμογή - Αποτελέσματα,Drama-Play,Light mental retardation,Moderate mental retardation,All-round development,Application - results
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29201
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3500
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΓΚΑΤΖΟΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ 2018.pdf6.65 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons