Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29191
Title: Η επίδραση της αυτοεκτίμησης, της συναισθηματικής νοημοσύνης, του κέντρου ελέγχου και της επίλυσης προβλημάτων στην αυτοαποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών
The impact of self-esteem, emotional intelligence, locus of control, and problem solving, on teachers' self-efficacy
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Αυτοεκτίμηση
Keywords: Αυτοαποτελεσματικότητα,Αυτοεκτίμηση,Συναισθηματική νοημοσύνη,Κέντρο ελέγχου,Επίλυση προβλημάτων,Εκπαιδευτικός,Self-efficacy,Self-esteem,Emotional intelligence,Locus of control,Problem solving,Teachers
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29191
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3491
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΞΥΘΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σ. 2018.pdf3.66 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons