Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29150
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜποζιάρης, Βασίλειος Αθ.el
dc.date.accessioned2018-10-17T09:07:01Z-
dc.date.available2018-10-17T09:07:01Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29150-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2763-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΑξιολόγηση της επίδοσης του μαθητήel
dc.subjectΑξιολόγηση της έκθεσηςel
dc.subjectΑυτοματοποιημένη αξιολόγηση της έκθεσηςel
dc.subjectAssessmenten
dc.subjectAssessment of student performanceen
dc.subjectEssay assessmenten
dc.subjectAutomated essay assessmenten
dc.titleΗ αυτοματοποιημένη αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή στην έκθεση ως μία νέα εναλλακτική τεχνικήel
dc.titleThe automated essay assessment as a new alternative assessment techniqueen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκθέσεις (Μαθητικές) -- Αξιολόγησηel
heal.dateAvailable2018-10-17T09:08:01Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 355-373el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία επιχειρεί να παρουσιάσει βιβλιογραφικά την προβληματική γύρω από μία νέα εναλλακτική τεχνική για την αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών στην ελεύθερη γραπτή έκφραση, δηλαδή στην έκθεση, η οποία έχει αναπτυχθεί τελευταία. Η τεχνική αυτή ονομάζεται Αυτοματοποιημένη Αξιολόγηση της Έκθεσης και αποτελεί μία καινοτόμα τεχνολογική πρόταση. Αφορά την αξιολόγηση του γραπτού λόγου των μαθητών, όχι από τον άνθρωπο, αλλά από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Αρκετά λογισμικά έχουν αναπτυχθεί, τα οποία βοηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία και χρησιμοποιούνται ήδη για την αξιολόγηση εκθέσεων σε εξετάσεις, στις οποίες συμμετέχουν χιλιάδες διαγωνιζόμενοι. Τα λογισμικά αυτά παρουσιάζουν ορισμένα πλεονεκτήματα και έχουν καταφέρει να συγκεντρώσουν αρκετούς υποστηρικτές. Παράλληλα, αρκετά είναι και τα μειονεκτήματά τους και, έτσι, πολλοί είναι εκείνοι που αντιδρούν στη χρήση τους. Η εργασία αυτή ξεκινά παρουσιάζοντας τη θεματική της αξιολόγησης στην εκπαίδευση, με έμφαση στην αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή, καθώς και τη θεματική της αξιολόγησης της επίδοσης του μαθητή στην ελεύθερη γραπτή έκφραση ή στην έκθεση, όπως αυτή διενεργείται με τον παραδοσιακό τρόπο από τον άνθρωπο. Ακολούθως, παρουσιάζεται η θεματική της τεχνικής της Αυτοματοποιημένης Αξιολόγησης της Έκθεσης, όπως έχει αποτυπωθεί στη διεθνή βιβλιογραφία και, τέλος, η εργασία κλείνει με την παράθεση των σημαντικότερων πορισμάτων από την κριτική σύγκριση αυτών των τριών θεματικών.el
heal.abstractThe present thesis attempts to bibliographically cover a particular emerging assessment technique, the Automated Essay Assessment, which has recently introduced as a technological alternative to the traditional student essays’ assessment technique, conducted by humans. Several software programs have recently been developed, which are underpinning the educational process and used for the assessment of essays in large scale examinations. These platforms presents many advantages and have won many supporters, but on the other hand they have cause several objections and have also won many adversaries. The thesis starts by presenting the topic of the evaluation in education, with emphasis on assessing student performance. The topic of the traditional assessment of student’s performance in the free written expression or in the essay, as it is performed by human, is presented as well. Also, the topic of Automated Essay Assessment is presented, as it is described in the literature, and finally the thesis concludes by listing the most important findings that occur from the critical comparison of these three topics.en
heal.advisorNameΚωνσταντίνου, Χαράλαμποςel
heal.committeeMemberNameΚωνσταντίνου, Χαράλαμποςel
heal.committeeMemberNameΜπάκας, Θωμάςel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Σουζάνα-Μαρίαel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages373 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΜΠΟΖΙΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 2018.pdf3.42 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons