Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29021
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσιάρα, Βικτώριαel
dc.date.accessioned2018-04-04T08:33:12Z-
dc.date.available2018-04-04T08:33:12Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29021-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2543-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιορισμοί εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΚαθηγητές ξένων γλωσσώνel
dc.subjectΜορφές απορόφησηςel
dc.subjectΠροσφορά και ζήτησηel
dc.subjectTeachers appointmentsen
dc.subjectForeign languages teachersen
dc.subjectAppointment proceduresen
dc.subjectDemand and supplyen
dc.titleΗ ροή των πτυχιούχων των τμημάτων ξένων γλωσσών στη δημόσια εκπαίδευσηel
dc.titleThe job placenent rate of foreign language teachers, in Greek public educational systemen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleπροσφορά και ζήτηση εργασίας 1980-2014el
heal.secondaryTitlesupply and demand of job position, 1980-2014
heal.classificationΔιορισμοί προσωπικούel
heal.dateAvailable2018-04-04T08:34:12Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 121-123el
heal.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη των ροών των καθηγητών ξένων γλωσσών από την εισαγωγή τους στα Πανεπιστημιακά τμήματα μέχρι και την επαγγελματική τους αποκατάσταση, την απορρόφησή τους δηλαδή από το Ελληνικό δημόσιο σχολείο. Πιο συγκεκριμένα μελετώνται εκτός από τον τρόπο διορισμού (ΑΣΕΠ – Επετηρίδα) και οι περιοχές τοποθέτησης των διοριστέων ανά την Ελλάδα για τα έτη 1980 έως 2014. Συλλέχθηκαν στοιχεία που αφορούν το μαθητικό δυναμικό, το εν ενεργεία διδακτικό προσωπικό καθώς και το πλήθος των σχολικών μονάδων. Επιπροσθέτως συλλέχθηκαν αριθμητικά δεδομένα για το πλήθος των εισακτέων και των αποφοίτων των Πανεπιστημιακών τμημάτων ξένων γλωσσών. Τέλος συγκεντρώθηκαν στοιχεία που αφορούν τους μόνιμους διορισμούς, τους διορισμούς αναπληρωτών καθηγητών καθώς και τους διορισμούς μέσω γραπτών διαγωνισμών του ΑΣΕΠ. Όλα τα προαναφερθέντα στοιχεία αφορούν την περίοδο που εξετάσθηκε, ήτοι από το 1980 έως και το 2014. Από την επεξεργασία των παραπάνω προέκυψε ότι: Παρά το γεγονός ότι το μαθητικό δυναμικό της χώρας τείνει να μειώνεται ο αριθμός των εισακτέων στα τμήματα ξένων γλωσσών είναι σταθερός. Το πλήθος των πτυχιούχων που αποφοιτά ετησίως είναι επίσης σταθερό για το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα. Οι προσλήψεις μόνιμου διδακτικού προσωπικού έχουν πραγματοποιηθεί μέσω της επετηρίδας και μέσω γραπτών διαγωνισμών ΑΣΕΠ, με την πρώτη να κατέχει την συντριπτική πλειοψηφία (75,7%). Προέκυψαν επίσης, τα ακόλουθα συμπεράσματα: Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης είναι εμφανείς στην απορρόφηση του διδακτικού προσωπικού. Η επαγγελματική αποκατάσταση των πτυχιούχων επηρεάζεται τόσο από τις αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα όσο και από την εκάστοτε εκπαιδευτική πολιτική που εφαρμόζεται από το Υπουργείο Παιδείας. Παρατηρείται τέλος πως η προσφορά εργασίας είναι αντιστρόφως ανάλογη της ζήτησης.el
heal.abstractThe main purpose of this research is to examine the employment rate of teachers of foreign languages in Greek state schools during the period 1980 – 2014. This study is concerned with not only the appointment procedures of teachers of foreign languages, but also determines the areas in Greece where they were placed to serve state schools. For this purpose, data were collected regarding the student population, the number of in service teachers, as well as the total of schools of both primary and secondary education. Moreover, this study presents data concerning the totality of students enrolled or graduated Higher Educational Institutes. In addition, this research presents data regarding appointment procedures for permanent posts in public schools. As the research has demonstrated, despite the fact that the student population tends to decrease, the number of students that enroll at Higher Educational Institutes remains stable. Furthermore, the effects of economic recession are obvious as far as teacher recruitment is concerned. There are several factors that affect teacher employment, such as the Educational Policy implemented by the Ministry of Education or any other changes in the Educational system in general. Finally it is obvious that demand and supply of job positions are not directly proportional.en
heal.advisorNameΓκότοβος, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΓκότοβος, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΣιάκαρης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΜπενινκάζα, Λουτσιάναel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages182 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΤΣΙΑΡΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑ 2017.pdf21.69 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons