Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28970
Title: | Η ενσυναίσθηση στη σχέση γιατρού-ασθενή Empathy during doctor-patient relationship |
Alternative title / Subtitle: | ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση του προγράμματος εκπαίδευσης φοιτητών ιατρικής στην ενσυναίσθηση «Έλα στη θέση μου, Γιατρέ!» development, application and evaluation of the “Empathize with me, Doctor!” training project |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής |
Subject classification: | Ενσυναίσθηση |
Keywords: | Ενσυναίσθηση,‘Έλα στη θέση μου, Γιατρέ!,Ιατρική εκπαίδευση,Φοιτητές ιατρικής,Εκπαίδευση,Η κατά Σωκράτη μεροληψία,Empathy,Empathize with me, Doctor!,Medical education,Medical students,Education,Socrates bias |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28970 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3461 |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΙΑΤ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Δ. ΚΙΟΣΣΕΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ν. 2017.pdf | 2.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License