Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28970
Alternative title / Subtitle: ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση του προγράμματος εκπαίδευσης φοιτητών ιατρικής στην ενσυναίσθηση «Έλα στη θέση μου, Γιατρέ!»
development, application and evaluation of the “Empathize with me, Doctor!” training project
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής
Subject classification: Ενσυναίσθηση
Keywords: Ενσυναίσθηση,‘Έλα στη θέση μου, Γιατρέ!,Ιατρική εκπαίδευση,Φοιτητές ιατρικής,Εκπαίδευση,Η κατά Σωκράτη μεροληψία,Empathy,Empathize with me, Doctor!,Medical education,Medical students,Education,Socrates bias
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28970
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3461
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΚΙΟΣΣΕΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ν. 2017.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons