Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28914
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαρμούτα, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2018-02-08T07:59:52Z-
dc.date.available2018-02-08T07:59:52Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28914-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2483-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕλληνική γλώσσαel
dc.subjectΛάθηel
dc.subjectΠροφορικός και γραπτός λόγοςel
dc.subjectGreek languageen
dc.subjectMistakesen
dc.subjectOral and written speechen
dc.titleΤα συχνότερα λάθη στη χρήση της ελληνικής γλώσσαςel
dc.titleThe most common mistakes in the use of the greek languageen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleμια διδακτική προσέγγισηel
heal.secondaryTitlea teaching approachen
heal.classificationΕλληνική γλώσσαel
heal.dateAvailable2018-02-08T08:00:52Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία : σ. 130-134el
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις συχνότερες περιπτώσεις λάθους που παρατηρούνται στον ελληνικό προφορικό και γραπτό λόγο. Αρχικά, παρουσιάζονται τα εγγενή χαρακτηριστικά της ελληνικής γλώσσας, που καθιστούν δύσκολη τη σωστή χρήση της από τους φυσικούς και μη ομιλητές της. Έπειτα, γίνεται αναφορά στους εξωγενείς παράγοντες που συμβάλλουν στη μη ορθή χρήση των ελληνικών και ευθύνονται για τη φθορά τους. Ακολουθεί το κύριο μέρος της εργασίας, η επισκόπηση των πιο συχνών και σοβαρών λαθών και η διδακτική προσέγγισή τους. Το υλικό που συγκεντρώθηκε, εν συνεχεία συγκρίθηκε, ομαδοποιήθηκε και ταξινομήθηκε σε λάθη του γραπτού και λάθη του προφορικού λόγου, ενώ ταυτόχρονα πραγματοποιήθηκε η διόρθωση των λανθασμένων τύπων και η αντικατάστασή τους από τους ορθούς. Τέλος, ακολουθεί συζήτηση βάσει της κριτικής ανάλυσης όσων προαναφέρθηκαν και προτείνονται ερωτήματα που μπορούν να γίνουν αντικείμενο μελέτης για επόμενες έρευνες.el
heal.abstractThe purpose of the current study is to explore the most common and frequent mistakes made in Greek oral and written speech. At first, there are presented the inherent characteristics of the Greek language that make the proper use of it difficult by native and foreign speakers. Furthermore, there are mentioned the external factors that contribute to the incorrect use of Greek language and are responsible for its damage. The following part of the study refers to an overview of the most common and serious mistakes that are made while using the Greek language as well as the teaching approach. The data that was gathered was compared later, sorted out and classified in categories referring to oral and written speech. Moreover, the mistaken types were corrected and replaced by the correct ones. Finally, a critical discussion of all the above is attempted and some questions for future research are suggested.en
heal.advisorNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΚαψάλης, Γεώργιος Δ.el
heal.committeeMemberNameΤσιτσανούδη-Μαλλίδη, Νικολέτταel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages134 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΜΑΡΜΟΥΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 2018.pdf910.49 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons