Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑναστασίου, Ελένη-Άνναel
dc.date.accessioned2018-02-06T09:06:53Z-
dc.date.available2018-02-06T09:06:53Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28905-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2491-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑυτοαξιολόγησηel
dc.subjectΕπαγγελματισμόςel
dc.subjectΕπαγγελματική ανάπτυξηel
dc.subjectΑνάπτυξη του εκπαιδευτικούel
dc.subjectSelf-assessmenten
dc.subjectProfessionalismen
dc.subjectProfessional growthen
dc.subjectTeacher growthen
dc.titleH επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού μέσα από τις διαδικασίες αυτοαξιολόγησης του σχολείουel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleδιερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
heal.classificationΑυτοαξιολόγησηel
heal.dateAvailable2018-02-06T09:07:53Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία : σ. 149-162el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των δυνατοτήτων της αυτοαξιολόγησης ως εργαλείου επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Επιχειρήθηκε η εμβάθυνση στις απόψεις των εκπαιδευτικών σε σχέση με τις έννοιες της αυτοαξιολόγησης, της επαγγελματικής ανάπτυξης και της σχέσης μεταξύ τους, εντός του πλαισίου του σύγχρονου σχολείου και με αφετηρία τις εμπειρίες των εκπαιδευτικών από την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης. Χρησιμοποιήθηκαν, λοιπόν, για το σκοπό αυτό τα δεδομένα που προέκυψαν από τη διεξαγωγή είκοσι σε βάθος συνεντεύξεων και μελετήθηκαν μέσα από την ποιοτική ανάλυση του περιεχομένου των θεμάτων που προέκυψαν. Τα θέματα που αναλύθηκαν αφορούσαν την έννοια της αυτοαξιολόγησης, τον επαγγελματισμό και την ανάπτυξή του, τη διαδικασία διεξαγωγής της αυτοαξιολόγησης, τη σχέση αυτοαξιολόγησης και επαγγελματικής ανάπτυξης και το ευρύτερο πλαίσιο του σύγχρονου σχολείου. Τα ευρήματα που προέκυψαν από την έρευνα ανέδειξαν την σημασία της εμβάθυνσης σε σοβαρά προβλήματα που πλήττουν την εκπαίδευση, σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς, όπως η αποδυνάμωση του ρόλου του σχολείου και των λειτουργών του. Ανέδειξαν τους προβληματισμούς και τις προτάσεις των εκπαιδευτικών όσον αφορά την αυτοαξιολόγηση, την επαγγελματική ανάπτυξη και τη βελτίωση της εκπαίδευσης. Επιπλέον, συνέβαλαν στην εμβάθυνση σε ζητήματα που απασχολούν τον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής και την εφαρμογή της στις σχολικές μονάδες. Τα αποτελέσματα της έρευνας ενέχουν προεκτάσεις για την ενδυνάμωση των σύγχρονων σχολείων και των επαγγελματιών που τα στελεχώνουν στη βάση της καλλιέργειας ενεργών συλλογικοτήτων που προωθούν τη συνεργασία και τον αναστοχασμό.el
heal.abstractThe purpose of the study is to examine the possibilities of self-assessment as factor in order to promote the professional growth of primary school teachers. An in-depth approach to the teachers’ opinions of the notions of self-assessment, professional growth and their relationship was attempted, framed by the meaning of school nowadays. The experience of the introduction of self-assessment in schools was also considered. In order to achieve this purpose, data of twenty in-depth interviews with primary school teachers was analyzed by content and theme in qualitative means. The basic categories formed are the following: self-assessment, professionalism and its growth, the process of self-assessment, the relationship between self-assessment and professional growth and the context of the modern school. The findings showed the importance of in-depth coverage of essential matters about education, such as the undermining of the role of school and its procedures. Furthermore, the thoughts and propositions of the teachers are presented, as far as self-assessment, professional growth and school improvement are concerned. Additionally, the findings contributed in the thorough examination of important educational policy matters and their introduction in schools. The results of the study, also, provide useful insights about the empowerment of modern schools and professionals by promoting cooperation and self-reflection.en
heal.advisorNameΚωνσταντίνου, Χαράλαμποςel
heal.committeeMemberNameΚωνσταντίνου, Χαράλαμποςel
heal.committeeMemberNameΕμβαλωτής, Αναστάσιοςel
heal.committeeMemberNameΜπάκας, Θωμάςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages235 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ-ΑΝΝΑ 2017.pdf2.41 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons