Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28874| Title: | Η μετάβαση του παιδιού από το οικογενειακό περιβάλλον στον παιδικό σταθμό και το νηπιαγωγείο Child's transition from family to preschool and kindergarten |
| Alternative title / Subtitle: | ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διαδικασία μετάβασης the role of preschool teacher in the transition process |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
| Subject classification: | Προσαρμογή μαθητών |
| Keywords: | Μετάβαση,Εκπαιδευτικός προσχολικής ηλικίας,Οικογένεια,Νηπιαγωγείο,Παιδικός Σταθμός,Προ-ακαϊδημαικές ικανότητες,Κοινωνικές δεξιότητες,Πρακτικές μετάβασης,Transition,Preschool age,Family,Kindergarden,Preschool,Pre-academic skills,Transition practices |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28874 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3452 |
| Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Δ.Δ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΡΟΔΟΚΛΕΙΑ 2017.pdf | 6.82 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License