Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28874
Alternative title / Subtitle: ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διαδικασία μετάβασης
the role of preschool teacher in the transition process
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Προσαρμογή μαθητών
Keywords: Μετάβαση,Εκπαιδευτικός προσχολικής ηλικίας,Οικογένεια,Νηπιαγωγείο,Παιδικός Σταθμός,Προ-ακαϊδημαικές ικανότητες,Κοινωνικές δεξιότητες,Πρακτικές μετάβασης,Transition,Preschool age,Family,Kindergarden,Preschool,Pre-academic skills,Transition practices
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28874
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3452
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΡΟΔΟΚΛΕΙΑ 2017.pdf6.82 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons