Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28855
Title: | Η σιωπηρή γνώση ως θεωρητικό πλαίσιο για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Tacit knowledge as the theoretical framework for evaluating the effectiveness of secondary education teachers |
Alternative title / Subtitle: | ο ρόλος των εκτελεστικών και γνωστικών ικανοτήτων τhe role of executive and cognitive skills |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Subject classification: | Επαγγελματική ανάπτυξη |
Keywords: | Σιωπηρή γνώση,Γνωστικές ικανότητες,Μεταγνωστική γνώση,Αποτελεσματικότητα,Επαγγελματική ανάπτυξη,Tacit knowledge,Cognitive abilities,Metacognition,Efficacy,Professional growth |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28855 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3440 |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Δ. ΦΟΥΤΣΙΤΖΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Γ. 2017.pdf | 3.89 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License