Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28855
Title: Η σιωπηρή γνώση ως θεωρητικό πλαίσιο για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Tacit knowledge as the theoretical framework for evaluating the effectiveness of secondary education teachers
Alternative title / Subtitle: ο ρόλος των εκτελεστικών και γνωστικών ικανοτήτων
τhe role of executive and cognitive skills
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Επαγγελματική ανάπτυξη
Keywords: Σιωπηρή γνώση,Γνωστικές ικανότητες,Μεταγνωστική γνώση,Αποτελεσματικότητα,Επαγγελματική ανάπτυξη,Tacit knowledge,Cognitive abilities,Metacognition,Efficacy,Professional growth
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28855
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3440
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΦΟΥΤΣΙΤΖΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Γ. 2017.pdf3.89 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons