Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28424
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜάκη, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2017-10-31T09:34:21Z-
dc.date.available2017-10-31T09:34:21Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28424-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2333-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιαπολιτισμικότηταel
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectΑειφορίαel
dc.subjectΒιώσιμη ανάπτυξηel
dc.subjectΕκπαίδευση για την αειφορίαel
dc.subjectΑντιλήψεις φοιτητώνel
dc.subjectInterculturalismen
dc.subjectIntercultural educationen
dc.subjectSustainabilityen
dc.subjectSustainable developmenten
dc.subjectEducation for sustainabilityen
dc.subjectPre-service teachers’ viewsen
dc.titleΔιερεύνηση των αντιλήψεων των φοιτητών στο Π.Τ.Δ.Ε. Ιωαννίνων σχετικά με τις έννοιες της διαπολιτισμικότητας και της αειφορίαςel
dc.titleResearch on the Greek elementary student teachers’ views over the concepts of lntercultural education and sustainabilityen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2017-10-31T09:35:21Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία : σ. 111-120el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία προσεγγίζει το ζήτημα των αντιλήψεων προπτυχιακών δασκάλων πάνω σε θέματα διαπολιτισμικότητας και αειφορίας, διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και αειφόρου ανάπτυξης, καθώς και τα κοινά σημεία πάνω στα οποία συγκλίνουν οι δύο έννοιες. Μετά το θεωρητικό μέρος της εργασίας, παρουσιάζεται η έρευνα που διεξήχθη με τη χρήση του ποιοτικού μεθοδολογικού εργαλείου της ημιδομημένης συνέντευξης σε φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Από τα ευρήματα της έρευνας προκύπτει ότι, ενώ υπάρχουν σημαντικά πεδία σύνδεσης της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης με την αειφόρο ανάπτυξη, ωστόσο οι μελλοντικοί δάσκαλοι έχουν ελλιπή γνώση γύρω από το περιεχόμενο της διαπολιτισμικότητας και σχεδόν άγνοια γύρω από την έννοια της αειφορίας. Ως συνέπεια αυτού δεν αντιλαμβάνονται και τα πεδία ταύτισης των δύο εννοιών. Επίσης, προκύπτει ότι δεν αισθάνονται διαπολιτισμικά επαρκείς, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στον εκπαιδευτικό τους ρόλο, ούτε κατάλληλα καταρτισμένοι για να διδάξουν σύμφωνα με τις αρχές της εκπαίδευσης για την αειφορία.el
heal.abstractThis paper approaches the Greek elementary student teachers’ views over the concepts of lnterculturalism and sustainability, intercultural education and sustainable development, as well as of the common conclusions that are converged by the two notions. The survey that was conducted by the aid of the students of Primary Education in the University of Ioannina using the methodological tool of semi-structured interview, is presented following the presentation of the theoretical part. Having taken into consideration the outcome of the survey, it is inferred that the undergraduate teachers have quite a lack of knowledge on the notions of Inreculturalism and are hardly aware on the issue of Sustainability. Therefore, they feel neither interculturally adequate to cope with the role of the teacher, nor properly qualified on sustainability, so as to apply its principles in class.en
heal.advisorNameΝικολάου, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΣούλης, Σπυρίδων Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΓαβριλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages122 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 2017.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons