Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28212
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραμούτσιου, Σοφίαel
dc.date.accessioned2017-10-19T05:46:04Z-
dc.date.available2017-10-19T05:46:04Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28212-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2299-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΆτυπη μάθησηel
dc.subjectΚατασκευή προβλημάτωνel
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectΓλωσσικές αλληλεπιδράσειςel
dc.subjectEdmodoen
dc.subjectInformal learningen
dc.subjectProblem posingen
dc.subjectSocial networking toolsen
dc.subjectWritten interactionen
dc.titleΚατασκευή προβλημάτων από μαθητές με τη χρήση του μέσου κοινωνικής δικτύωσης Edmodoel
dc.titleProblem posing by students using the social networking tool Edmodoen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
heal.dateAvailable2017-10-19T05:47:04Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία : σ. 65-71el
heal.abstractΗ ανάπτυξη δεξιοτήτων κατασκευής προβλημάτων είναι εξίσου σημαντική με την ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης. Η εξοικείωση των μαθητών με τέτοιου είδους δραστηριότητες φέρει πολλά πλεονεκτήματα, όπως την ανάπτυξη μαθηματικής σκέψης, την κατανόηση δύσκολων μαθηματικών εννοιών και τη σύνδεση άτυπων και σχολικών Μαθηματικών. Δυστυχώς οι μαθητές δεν είναι ιδιαιτέρως εξοικειωμένοι, αφού ασχολούνται ελάχιστα με δραστηριότητες κατασκευής προβλημάτων κατά τη διάρκεια της σχολικής τους ζωής. Η ενσωμάτωση των Νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να κινητοποιήσει το ενδιαφέρον των μαθητών και να ενισχύσει τα μαθησιακά αποτελέσματα. Μπορούν να λειτουργήσουν εξίσου υποστηρικτικά και για τις δραστηριότητες κατασκευής προβλημάτων; Στην έρευνά μας ζητήσαμε από μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού να κατασκευάσουν προβλήματα Μαθηματικών και να τα σχολιάσουν, κατά τη διάρκεια ενός «εικονικού διαγωνισμού», στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Edmodo. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει πως η χρήση του συγκεκριμένου μέσου κοινωνικής δικτύωσης, σε ένα άτυπο περιβάλλον μάθησης, αποτελεί ιδιαίτερο κίνητρο για την αλληλεπίδραση των μαθητών και την ενασχόλησή τους με δραστηριότητες κατασκευής προβλημάτων.el
heal.abstractDeveloping problem posing skills is as important as developing problem solving skills. Familiarising students with problem posing activities has many advantages, such as the development of mathematical thinking, the understanding of difficult mathematical concepts and the connection of informal and school mathematics. Unfortunately, students are not familiar with such activities because during their school life they do not encounter many of those. Incorporating New Technologies into teaching has proven to mobilize students’ interest and enhance their learning outcomes. Can they support equally and problem posing activities? In our research we asked grade 6 students to pose mathematical problems and comment on them, during a virtual contest on Edmodo’s online platform. The results show that using this particular social networking tool in an informal learning environment works as a motivation for students to interact and engage in problem posing activities.en
heal.advisorNameΤάτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΤάτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΜικρόπουλος, Αναστάσιοςel
heal.committeeMemberNameΦεσάκης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages79 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΑΡΑΜΟΥΤΣΙΟΥ ΣΟΦΙΑ 2017.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons