Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28211
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚοκιοπούλου, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2017-10-18T11:51:21Z-
dc.date.available2017-10-18T11:51:21Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28211-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2321-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑγροτομπερδέματαel
dc.subjectΕκπαιδευτικό παιχνίδιel
dc.subjectFarmessen
dc.subjectEducational gameen
dc.titleΑγροτοΜπερδέματαel
dc.titleFarmessen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleη χρήση ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού στη μελέτη μαθηματικών δεξιοτήτων και στρατηγικών μαθητών Δημοτικούel
heal.secondaryTitlethe use of an educational game in order to study strategies and dexterity of studentsen
heal.classificationΕκπαιδευτικά παιχνίδιαel
heal.dateAvailable2017-10-18T11:52:21Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία : σ. 48-51el
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία κατασκευάστηκε και εφαρμόστηκε πιλοτικά το επιτραπέζιο παιχνίδι «ΑγροτοΜπερδέματα». Στόχος της έρευνας ήταν να εξεταστεί η σχέση της επίδοσης των μαθητών στα Μαθηματικά με την απόδοσή τους στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαίωσαν τις αρχικές προβλέψεις ότι οι μαθητές υψηλών μαθηματικών δεξιοτήτων είχαν καλύτερη απόδοση στο επιτραπέζιο παιχνίδι, κάνοντας σωστή χρήση και αξιοποίηση στρατηγικών και γνωστών μαθηματικών διαδικασιών, σε αντίθεση με τους μαθητές χαμηλών μαθηματικών δεξιοτήτων.el
heal.abstractIn the present study, the board game "FarMess" was constructed and piloted. The aim of the research was to examine the relationship between pupils' performance in mathematics and in the specific game. The results of the survey confirmed the initial predictions according to which high math level students had a better performance in board games, making good use and utilizing strategies and known mathematical processes, as opposed to low math level students.en
heal.advisorNameΤάτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΤάτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΣκουμπουρδή, Χρυσάνθηel
heal.committeeMemberNameΒαμβακούση, Ξανθήel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages86 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΟΚΙΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ 2017.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons