Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28179
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Γκαραλέα, Ευαγγελία | el |
dc.date.accessioned | 2017-10-06T06:52:10Z | - |
dc.date.available | 2017-10-06T06:52:10Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28179 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2307 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Διευθυντής | el |
dc.subject | Σχολική μονάδα | el |
dc.subject | Σχολική κουλτούρα | el |
dc.subject | Συνεργασία | el |
dc.subject | School director | en |
dc.subject | School unit | en |
dc.subject | School culture | en |
dc.subject | Collaboration | en |
dc.title | Ο ρόλος του διευθυντή στη διαμόρφωση κουλτούρας συνεργασίας στη σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.title | School director contribution towards creating a collaborative culture within primary school environment | en |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Διευθυντές σχολείου | el |
heal.classification | Κουλτούρα | el |
heal.dateAvailable | 2017-10-06T06:53:10Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2017 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία : σ. 98-107 | el |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία μελετά το ρόλο του διευθυντή στη διαμόρφωση κουλτούρας συνεργασίας στη σχολική μονάδα της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η εργασία διακρίνεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος παρατίθενται η προβληματική της έρευνας καθώς και οι θεωρητικές προσεγγίσεις που θεμελιώνουν το θέμα. Στο δεύτερο μέρος, παρουσιάζονται τα στοιχεία της μεθοδολογίας και τα ευρήματα της σχετικής εμπειρικής έρευνας. Στη συνέχεια, στη συζήτηση διατυπώνονται η σύνδεση ανάμεσα στο θεωρητικό πλαίσιο και τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα. | el |
heal.abstract | The aim of this paper is to investigate the role of the school director in the for-mulation of collaborative culture on a primary school unit. The paper is divided into two parts. The first one presents the analysis of the research questions and the theo-retical approach that can support the specific issue. The second part is based on the methodology and the results of the empirical research. Finally, the discussion con-nects the theoretical foundation with the researcher conclusion. | en |
heal.advisorName | Μπάκας, Θωμάς | el |
heal.committeeMemberName | Μπάκας, Θωμάς | el |
heal.committeeMemberName | Κωνσταντίνου, Χαράλαμπος | el |
heal.committeeMemberName | Νικολάου, Σουζάνα-Μαρία | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 142 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΓΚΑΡΑΛΕΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ 2017.pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License