Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28165
Title: | Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση μέσω τέχνης για την προσέγγιση των τρόπων άσκησης ψηφιακής επιτήρησης-παρακολούθησης Preschool education through art for the approach to digital surveillance - monitoring |
Alternative title / Subtitle: | παρέμβαση με μύθο της Ιούς και θεατρικό παιχνίδι Intervention with the myth of Io and theater-play |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Subject classification: | Θεατρικό παιχνίδι |
Keywords: | Μύθος,Θεατρικό παιχνίδι,Ψηφιακή επιτήρηση,Προσχολική ηλικία,Myth,Theater- play,Digital surveillance,Preschool age |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28165 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2309 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. TZIMA ΜΑΡΙΑ 2017.pdf | 4 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License