Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28091Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Τσίτου, Ελευθερία | el |
| dc.date.accessioned | 2017-07-18T07:07:40Z | - |
| dc.date.available | 2017-07-18T07:07:40Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28091 | - |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2095 | - |
| dc.rights | Default License | - |
| dc.subject | Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες | el |
| dc.subject | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | el |
| dc.subject | Ανίχνευση | el |
| dc.subject | Παιδαγωγική διαχείρηση | el |
| dc.title | Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες | el |
| heal.type | masterThesis | - |
| heal.type.en | Master thesis | en |
| heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
| heal.secondaryTitle | απόψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την ανίχνευση και την παιδαγωγική τους διαχείριση | el |
| heal.classification | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
| heal.dateAvailable | 2017-07-18T07:08:40Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | el |
| heal.publicationDate | 2017 | - |
| heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία : σ. 109-121 | el |
| heal.advisorName | Παπακωνσταντίνου, Παναγιώτης | el |
| heal.committeeMemberName | Παπακωνσταντίνου, Παναγιώτης | el |
| heal.committeeMemberName | Αποστόλου, Μαρία | el |
| heal.committeeMemberName | Δημητροπούλου, Παναγιώτα | el |
| heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | el |
| heal.academicPublisherID | uoi | - |
| heal.numberOfPages | 190 σ. | - |
| heal.fullTextAvailability | true | - |
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. ΤΣΙΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 2017.pdf | 1.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License