Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28079
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠετροπούλου, Όλγαel
dc.date.accessioned2017-07-05T08:29:06Z-
dc.date.available2017-07-05T08:29:06Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28079-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2163-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑνάγνωσηel
dc.subjectΑναγνωστικές δυσκολίεςel
dc.subjectΠαιδιά με αναγνωστικές δυσκολίεςel
dc.subjectΕκπαιδευτική παρέμβασηel
dc.subjectΑποκωδικοποίησηel
dc.subjectΕυχέρειαel
dc.subjectΚατανόησηel
dc.subjectReadingen
dc.subjectChildren with reading difficultiesen
dc.subjectΕducational interventionen
dc.subjectDecodingen
dc.subjectFluencyen
dc.subjectComprehensionen
dc.titleΕκπαιδευτική παρέμβαση σε παιδιά με αναγνωστικές δυσκολίες δευτέρας Δημοτικούel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.generalDescriptionΗ μεταπτυχιακή εργασία είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα (μέχρι και: 12/2020) Το πλήρες κείμενο της μεταπτυχιακής εργασίας είναι διαθέσιμο σε έντυπη μορφή από τη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνωνel
heal.classificationΑναγνωστική ανικανότηταel
heal.dateAvailable2017-07-05T08:30:06Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία : σ. 99-135el
heal.abstractΗ ανάγνωση αποτελεί το θεμέλιο λίθο της σκέψης και της γνώσης, απαιτεί τη συμβολή ανώτερων νοητικών διεργασιών και αναπτύσσει την επικοινωνία του ατόμου με τον κόσμο που το περιβάλλει. Ορίζουμε την ανάγνωση ως το αποτέλεσμα δύο δεξιοτήτων της αποκωδικοποίησης και της κατανόησης, αλλά ταυτόχρονα περικλείει την φωνολογική επίγνωση, την ευχέρεια, την προσωδία, το λεξιλόγιο και τις στρατηγικές κατανόησης ενός κειμένου. Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε με στόχο να διερευνηθεί, πως εξελίσσεται η αναγνωστική ικανότητα των μαθητών της Β΄ τάξης Δημοτικού, ύστερα από παρέμβαση διδακτικού προγράμματος, και ποια η διαφοροποίηση τους από μαθητές που δεν παρακολουθούν πρόγραμμα παρέμβασης. Συγκεκριμένα τέσσερις μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και τέσσερις μαθητές χωρίς μαθησιακές δυσκολίες αξιολογήθηκαν στην αρχή ενός προγράμματος παρέμβασης και επαναξιολογηθήκαν στο τέλος του προγράμματος παρέμβασης. Στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες δέχτηκαν στοχευμένη διδασκαλία και πρόγραμμα που προσπαθούσε να βελτιώσει το λεξιλόγιο, τη φωνολογική τους επίγνωση, την ευχέρεια και την κατανόηση τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, που τους παρέχεται εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μπορούν να βελτιώσουν την επίδοσή τους και να ακολουθήσουν με σταθερό ρυθμό, αν όχι να φτάσουν στο ίδιο επίπεδο με τους μαθητές χωρίς μαθησιακές δυσκολίες.el
heal.abstractReading is the foundation stone of thought and knowledge, it requires the contribution of superior intellectual processes and develops the individual's communication with the world around him. We define reading as the result of two skills decoding and comprehension, but at the same time it encompasses phonological awareness, fluency, prosody, vocabulary and comprehension strategies of a text. The present paper was designed to investigate how the reading ability of pupils in the second grade of primary school progresses after the intervention of a teaching program and what their differentiation from students who do not follow an intervention program. Specifically, four pupils with learning difficulties and four pupils without learning difficulties were evaluated at the beginning of an intervention program and reassessed at the end of the intervention program. Meanwhile, students with learning difficulties received targeted instruction and a program that tried to improve their vocabulary, phonological awareness, fluency and comprehension. The results showed that students with learning difficulties who are given a personalized training program can improve their performance and follow a steady pace if not to reach the same level as students without learning difficulties.en
heal.advisorNameΜορφίδη, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΜορφίδη, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΣούλης, Σπυρίδων Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΦύκαρης, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages145 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΟΛΓΑ 2017.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons