Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28078
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑποστόλου, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2017-07-05T05:56:41Z-
dc.date.available2017-07-05T05:56:41Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28078-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2199-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΦιλοσοφία για παιδιάel
dc.subjectΦιλοσοφίαel
dc.subjectΠαιδιάel
dc.subjectΚοινότητα έρευναςel
dc.subjectΦιλοσοφικός διάλογοςel
dc.subjectPhilosophy for childrenen
dc.subjectPhilosophyen
dc.subjectChildrenen
dc.subjectCommunity of inquiry,en
dc.subjectPhilosophical dialogueen
dc.titleΗ φιλοσοφία για παιδιάel
dc.titlePhilosophy for childrenen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΦιλοσοφίαel
heal.dateAvailable2017-07-05T05:57:42Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία : σ. 91-97el
heal.abstractΗ Φιλοσοφία για Παιδιά είναι ένας σχετικά νέος κλάδος που έκανε την εμφάνισή του το 1970 στην Αμερική. Η πρωτοτυπία του έγκειται στο ότι αντιμετωπίζει την εισαγωγή του μαθήματος της φιλοσοφίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση όχι μόνο ως εφικτή, αλλά και ως πολύ κερδοφόρα για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Όπως υποστηρίζεται, τα παιδιά -μαθητές είναι ικανά να ανταπεξέρχονται με επιτυχία στους στόχους και τις απαιτήσεις του φιλοσοφικού μαθήματος, το οποίο είναι σχεδιασμένο ώστε να ανταποκρίνεται στο μέγιστο δυνατό βαθμό τόσο στην ηλικία, όσο και στις νοητικές και ψυχικές δομές τους. Εντούτοις, στον αντίποδα του προγράμματος αυτού βρίσκονται όσοι υποστηρίζουν πως τα παιδιά, ειδικά των πρώτων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου, δεν είναι ικανά για σύνθετη ή αφαιρετική σκέψη, ικανότητες που προαπαιτούνται για τη φιλοσοφική αναζήτηση. Η εργασία αυτή ελέγχει κριτικά τη σχετική συζήτηση και δείχνει τους όρους με τους οποίους ο κλάδος της Φιλοσοφίας για Παιδιά μπορεί να εργαστεί για να μετατραπεί η σχολική τάξη σε κοινότητα έρευνας με τη χρήση του φιλοσοφικού διαλόγου, αλλάζοντας τον ρόλο του εκπαιδευτικού, των γραπτών κειμένων, καθώς και της διδακτέας ύλης.el
heal.abstractPhilosophy for Children is a relatively new discipline that emerged in 1970 in America. Its originality is that it faces the introduction of the philosophic course in Primary Education not only as feasible but also as very profitable for students and teachers. As it is argued, children -students are able to successfully meet the goals and requirements of the philosophic course, which is designed to respond as much to their age as to their mental structures. However, the opposite of this program are those who argue that children, especially in the first classes of elementary school, are not capable of complex or abstract thinking, skills that are required for philosophical search. This paper critically reviews this discussion and shows the conditions by which the Philosophy for Children discipline can work to transform the classroom into a community of inquiry using philosophical dialogue, changing the role of the teacher, the written texts, as well as the curriculum.en
heal.advisorNameΠουρνάρη, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΠουρνάρη, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΠορτελάνος, Σταμάτηςel
heal.committeeMemberNameΡάντης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages97 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 2017.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons