Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28073
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Βορδώνη, Παναγιώτα | el |
dc.date.accessioned | 2017-07-04T06:05:22Z | - |
dc.date.available | 2017-07-04T06:05:22Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28073 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2169 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Ευτυχία | el |
dc.subject | Προσαρμογή στην αναπηρία | el |
dc.subject | Αυτοεκτίμηση | el |
dc.subject | Οπτική αναπηρία | el |
dc.subject | Ακουστική αναπηρία | el |
dc.subject | Κινητική αναπηρία | el |
dc.subject | Χρόνιες ασθένειες | el |
dc.subject | Happiness | en |
dc.subject | Αdaptation to disability | en |
dc.subject | Self-esteem | en |
dc.subject | Visual disability | en |
dc.subject | Deafness | en |
dc.subject | Hearing loss | en |
dc.subject | Physical disability | en |
dc.subject | Chronic diseases | en |
dc.title | Η προσαρμογή στην αναπηρία και η αυτοεκτίμηση ως παράμετροι της ευτυχίας ατόμων με αναπηρία | el |
dc.title | Adaptation to disability and self-esteem as components of happiness of people with disabilities | en |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.secondaryTitle | εκπαιδευτικές παρεμβάσεις | el |
heal.secondaryTitle | educational interventions | en |
heal.classification | Αναπηρία | el |
heal.dateAvailable | 2017-07-04T06:06:22Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2017 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία : σ. 138-166 | el |
heal.abstract | Η παρούσα ερευνητική μελέτη έχει ως σκοπό να διερευνήσει την ευτυχία ατόμων με αναπηρία και συγκεκριμένα ατόμων με οπτική, ακουστική, κινητική αναπηρία ή χρόνιες ασθένειες, καθώς και να εξετάσει την επίδραση της αυτοεκτίμησης και της προσαρμογής στην αναπηρία στη διαμόρφωση της ευτυχίας. Παράλληλα, η έρευνα εξετάζει αν στοιχεία δημογραφικά και στοιχεία που αφορούν στην κατάσταση της αναπηρίας είναι ρυθμιστικοί παράγοντες που καθορίζουν τα επίπεδα της ευτυχίας. Από τη στατιστική ανάλυση προέκυψε ότι η προσαρμογή στην αναπηρία, η αυτοεκτίμηση, το είδος της αναπηρίας, η ύπαρξη πόνου και η ικανοποίηση από τις σχέσεις με τους συγγενείς αποτελούν σημαντικούς προβλεπτικούς παράγοντες των διατάσεων της ευτυχίας. Ακόμη, η ευτυχία των ατόμων με αναπηρία διαφοροποιήθηκε με βάση κάποια ατομικά χαρακτηριστικά και στοιχεία που αφορούν στη φύση της αναπηρίας, όπως η προέλευση και η χρονική διάρκεια της αναπηρίας, η επαγγελματική κατάσταση και το μορφωτικό επίπεδο, η ύπαρξη δραστηριοτήτων ελεύθερου χρόνου, η διάθεση για επικοινωνία πληροφοριών σχετικών με την αναπηρία, και η ικανοποίηση από τις σχέσεις με τους φίλους. Τα αποτελέσματα συζητούνται με βάση την προϋπάρχουσα βιβλιογραφία, ενώ κατατίθενται και προτάσεις για ανάπτυξη κατάλληλης εκπαιδευτικής παρέμβασης στο υπό διερεύνηση θέμα. | el |
heal.abstract | The aim of the present dissertation was to explore happiness of people with disabilities and specificly people with visual, hearing, physical disability or chronic illness as well as to examine the impact of self-esteem and adaptation to disability in shaping happiness. At the same time, the survey examines whether demographic data and disability-related items are regulatory factors that determine the levels of happiness. Statistical analysis has shown that adaptation to disability, self-esteem, type of disability, physical pain, and satisfaction with relationships with relatives are important predictors of happiness. In addition, happiness of people with disabilities has been differentiated on the basis of some individual characteristics, such as duration of disability, employment status, educational level, leisure activities, mood of giving information about disability, and satisfaction with relationships with friends. The results are discussed on the basis of the pre-existing bibliography, while proposals are made for the development of appropriate educational interventions in student population. | en |
heal.advisorName | Μορφίδη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Μορφίδη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Σούλης, Σπυρίδων Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Σαρρής, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 174 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΒΟΡΔΩΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ 2017.pdf | 4.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License