Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28066
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚεραμάρη, Ελένηel
dc.date.accessioned2017-07-03T05:47:43Z-
dc.date.available2017-07-03T05:47:43Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28066-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2159-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΓονεϊκή εμπλοκήel
dc.subjectΑιτιακή απόδοση επίδοσηςel
dc.subjectΣχολική επίδοσηel
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectParental involvementen
dc.subjectAttribution theoryen
dc.subjectLearning difficultiesen
dc.titleΓονεϊκή εμπλοκή και αιτιακή απόδοση επίδοσηςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleοι απόψεις των γονέων μαθητών με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίεςel
heal.classificationΣχολική επίδοσηel
heal.dateAvailable2017-07-03T05:48:43Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία : σ. 205-232el
heal.abstractΗ παρούσα μελέτη εξέτασε τις απόψεις των γονέων αναφορικά με γονεϊκή εμπλοκή και την αιτιακή απόδοση επίδοσης. Από τη βιβλιογραφική επισκόπηση προέκυψε ότι παρόλο που το θέμα αποτέλεσε αντικείμενο ερευνών για περισσότερο από τρεις δεκαετίες, ωστόσο δεν υπάρχουν μελέτες που να εξετάζουν τη άποψη των γονέων μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες αναφορικά με α) τον τρόπο που αυτοί εμπλέκονται στην εκπαίδευση των παιδιών τους και β) τις αιτίες στις οποίες αποδίδουν την επίδοση των παιδιών τους στο σχολείο. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στον νομό Πρέβεζας και συμμετείχαν σε αυτή 221 γονείς μαθητών με και χωρίς Μαθησιακές Δυσκολίες. Η επεξεργασία των ερευνητικών δεδομένων έγινε με τη χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS. Τα αποτελέσματα έδειξαν διαφοροποιήσεις των απόψεων ανάμεσα στους γονείς των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και στους γονείς των παιδιών χωρίς μαθησιακές δυσκολίες όσον αφορά τη γονεϊκή εμπλοκή και τη θεωρία αιτιακής απόδοσης επίδοσης. Η παρούσα έρευνα παρέχει σύγχρονα εμπειρικά δεδομένα που συμβάλλουν στην κατανόηση του πεδίου και τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ενθάρρυνση των γονέων μαθητών με και χωρίς Μαθησιακές Δυσκολίες και τη βελτίωση της σχέσης ανάμεσα στην οικογένεια και το σχολείο.el
heal.abstractThe present study investigates parents’ views regarding parental involvement and attribution theory. The literature review revealed that, although the issue has been researched for more than three decades, there is dearth of studies focusing on the views of parents of children with LD in relation to two crucial factors: (a) the ways parents themselves get involved in the educational process and (b) the causes to which they attribute their children’s low performance at school. The study was conducted in the prefecture of Preveza, in the west side of Greece and involved a sample of 221 parents of children with and without LD. The statistical package SPSS was used for all statistical analyses. Results indicated differentiation of views concerning parental involvement and attribution theory between parents of children with LD and those of children without LD. Thus, the present study provides synchronous empirical data that add to our understanding in the field and that may contribute to the encouragement of parents and to the improvement of the relationship between families and schools.en
heal.advisorNameΜορφίδη, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΜορφίδη, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΣούλης, Σπυρίδων Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Σουζάναel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages233 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΕΡΑΜΑΡΗ ΕΛΕΝΗ 2017.pdf3.87 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons