Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28059Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Γρηγορίου, Σταυρούλα | el |
| dc.date.accessioned | 2017-06-23T10:22:39Z | - |
| dc.date.available | 2017-06-23T10:22:39Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28059 | - |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2103 | - |
| dc.rights | Default License | - |
| dc.subject | Φιλαναγνωσία | el |
| dc.subject | Συναισθηματική ανάπτυξη | el |
| dc.subject | Βιβλιοθεραπεία | el |
| dc.subject | Παιδική Λογοτεχνία | el |
| dc.subject | Emotional development | en |
| dc.subject | Bibliotheraphy | en |
| dc.subject | Children’s Literature | en |
| dc.title | Φιλαναγνωσία και συναισθηματική-κοινωνική αγωγή των παιδιών | el |
| heal.type | masterThesis | - |
| heal.type.en | Master thesis | en |
| heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
| heal.classification | Συναισθηματική ανάπτυξη | el |
| heal.dateAvailable | 2017-06-23T10:23:39Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
| heal.publicationDate | 2017 | - |
| heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία : σ. 127-136 | el |
| heal.advisorName | Καψάλης, Γεώργιος | el |
| heal.committeeMemberName | Καψάλης, Γεώργιος | el |
| heal.committeeMemberName | Παπαδοπούλου, Σμαράγδα | el |
| heal.committeeMemberName | Σπανάκη, Μαριάνα | el |
| heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
| heal.academicPublisherID | uoi | - |
| heal.numberOfPages | 136 σ. | - |
| heal.fullTextAvailability | true | - |
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ 2017.pdf | 2.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License