Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27923Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Τσέμπα, Χαρίκλεια | el |
| dc.date.accessioned | 2017-04-11T07:08:59Z | - |
| dc.date.available | 2017-04-11T07:08:59Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27923 | - |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2043 | - |
| dc.rights | Default License | - |
| dc.subject | Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών | el |
| dc.subject | Εκπαιδευτικοί και αξιολόγηση | el |
| dc.title | Εκπαιδευτική πολιτική και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών | el |
| heal.type | masterThesis | - |
| heal.type.en | Master thesis | en |
| heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
| heal.secondaryTitle | οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τους στόχους και τις συνέπειες της αξιολόγησης | el |
| heal.classification | Εκπαιδευτικοί -- Αξιολόγησή των | el |
| heal.dateAvailable | 2017-04-11T07:09:59Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | el |
| heal.publicationDate | 2015 | - |
| heal.bibliographicCitation | Βιβλιογράφία : σ. 146-157 | el |
| heal.advisorName | Σιάνου-Κύργιου, Ελένη | el |
| heal.committeeMemberName | Σιάνου-Κύργιου, Ελένη | el |
| heal.committeeMemberName | Παπακωνσταντίνου, Παναγιώτης | el |
| heal.committeeMemberName | Αθανασιάδης, Χάρης | el |
| heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | el |
| heal.academicPublisherID | uoi | - |
| heal.numberOfPages | 160 σ. | - |
| heal.fullTextAvailability | true | - |
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. ΤΣΕΜΠΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ 2015.pdf | 2.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License