Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27916
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚρομμύδα, Ελευθερίαel
dc.date.accessioned2017-04-10T06:38:53Z-
dc.date.available2017-04-10T06:38:53Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27916-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1937-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜαθητέςel
dc.subjectΑντίστασηel
dc.subjectΕκπαιδευτικό σύστημαel
dc.subjectStudentsen
dc.subjectResistanceen
dc.subjectEducational Systemen
dc.titleΑντιφάσεις και αντιστάσεις στη σχολική τάξηel
dc.titleContradictions and resistances in the classroomen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleη θεωρία της αντίστασης του M. Appleel
heal.secondaryTitletheory of resistance of M. Appleen
heal.classificationΕκπαιδευτικό σύστημαel
heal.dateAvailable2017-04-10T06:39:53Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2016-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογράφία : σ. 90-93el
heal.abstractΟ κύριος στόχος της έρευνας εστιάζεται στη διερεύνηση των απόψεων τελειόφοιτων μαθητών του Γενικού Λυκείου σχετικά με τις μορφές αντίστασης και αντίδρασης, προϋπάρχουσες και νέες, στο χώρο του σχολείου. Με την έρευνα επιδιώκεται, επίσης, να προσδιοριστούν τα στοιχεία εκείνα που πραγματώνουν τις μορφές αντίστασης των μαθητών, μελετώντας κυρίως τη σχέση με την οικογένεια, τους συνομήλικους, τον εκπαιδευτικό, την επίδοση στη σχολική τάξη καθώς και με την πίεση των πανελλαδικών εξετάσεων. Η μέθοδος που επιλέχθηκε για τη διερεύνηση των απόψεων των μαθητών για τις μορφές αντίστασης είναι η κοινωνική έρευνα με την τεχνική της ημιδομημένης συνέντευξης. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν τις μορφές αντίστασης των μαθητών με τα βασικά χαρακτηριστικά τους, όπως και τη σχέση των απόψεων αυτών με την οικογένεια, με τους εκπαιδευτικούς, την επίδοση και το άγχος των επερχόμενων εξετάσεων.el
heal.abstractThe main purpose of this study focuses on the investigation of high school seniors’ opinion about the forms of resistance and opposition, preexisting and new ones, in the school field, as well as in the entire Greek educational system. Furthermore, by this research it is pursued the definition of those elements that actualize the students’ forms of resistance, mainly by delving into the relation with family, peers, teachers, the academic achievements and the Pan-Hellenic Examinations. The chosen method for this study is the social inquiry with the technique of semi – structured interview. The research results designate the forms of resistance among the students and their basic characteristics in a relation with family, teachers, academic achievements and the stress for the upcoming results.en
heal.advisorNameΝικολάου, Σουζάνα-Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Σουζάνα-Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΦύκαρης, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages93 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΡΟΜΜΥΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 2016.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons