Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27887
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓεωργέλη, Διονυσίαel
dc.date.accessioned2017-03-21T10:02:24Z-
dc.date.available2017-03-21T10:02:24Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27887-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1985-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΚατασκευή προβλήματοςel
dc.subjectΕπίλυση προβλήματοςel
dc.subjectΜαθηματικά προβλήματαel
dc.subjectΜελλοντικοί εκπαιδευτικοίel
dc.subjectProblem posingen
dc.subjectProblem solvingen
dc.subjectMathematical problemsen
dc.subjectProspective teachersen
dc.titleΚατασκευή μαθηματικών προβλημάτων από μελλοντικούς εκπαιδευτικούς με τη χρήση εικόνωνel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleMathematical problem posing from prospective teachers by the use of imagesel
heal.classificationΜαθηματικά-Προβλήματα, ασκήσεις κ.λ.π.-Μεθοδολογίαel
heal.dateAvailable2017-03-21T10:03:24Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογράφία : σ. 65-70el
heal.abstractΗ κατασκευή και η επίλυση προβλημάτων αποτελούν θεμελιώδεις διαδικασίες για τη μαθηματική εκπαίδευση. Με βάση αυτή την παραδοχή αναδεικνύεται και η σημασία της σχετικής προετοιμασίας των υποψηφίων εκπαιδευτικών. Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε με φοιτητές παιδαγωγικού τμήματος, από τους οποίους ζητήθηκε να κατασκευάσουν, να επιλύσουν και να ανακατασκευάσουν μαθηματικά προβλήματα, με βάση μια εικόνα γεωμετρικού σχήματος. Οι φοιτητές μάλιστα κλήθηκαν να απαντήσουν και σε κάποιες ερωτήσεις κατά τη διάρκεια της διαδικασίας για την καλύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο εργάστηκαν. Τα αποτελέσματα της μελέτης αυτής καταδεικνύουν κυρίως τις ελλείψεις των φοιτητών σε ζητήματα κατανόησης βασικών μαθηματικών εννοιών και αναδεικνύουν ορισμένες στρατηγικές βελτίωσης κατασκευής προβλημάτων και παράγοντες που σύμφωνα με τους μελλοντικούς δασκάλους επηρεάζουν την κατασκευή μαθηματικών προβλημάτων.el
heal.abstractProblem posing and problem solving are fundamental processes for mathematical education. Based on this assumption, the importance of the preparation of prospective teachers is highlighted. This survey was conducted with students of the department of primary education of Ioannina University, who were asked to pose, solve and revise math problems based on a geometric shape image. The survey included a questionnaire in order to achieve a better understanding of the way in which students worked. The results of this study demonstrate the students’ shortages in the understanding of basic mathematical concepts. This study highlights the students’ strategies which were undertaken to improve problem posing and shows the factors which can affect, according to prospective teachers, mathematical problem posing.en
heal.advisorNameΤάτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΤάτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚαλδρυμίδου, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΒαμβακούση, Ξανθήel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages78 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΓΕΩΡΓΕΛΗ ΔΙΟΝΥΣΙΑ 2017.pdf2.17 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons