Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27877
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓαβρίλας, Λεωνίδαςel
dc.date.accessioned2017-03-15T12:24:26Z-
dc.date.available2017-03-15T12:24:26Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27877-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1923-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΗλεκτρομαγνητική ακτινοβολίαel
dc.subjectΗλεκτρομαγνητική ρύπανσηel
dc.subjectΤ.Π.Ε.el
dc.subjectΚινητά τηλέφωναel
dc.subjectΑσύρματα δίκτυαel
dc.subjectΓνώσειςel
dc.subjectΣτάσειςel
dc.subjectΠεποιθήσειςel
dc.subjectΣυμπεριφορέςel
dc.subjectΣυμπτώματαel
dc.subjectΦοιτητέςel
dc.subjectElectromagnetic radiationen
dc.subjectElectromagnetic pollutionen
dc.subjectICTen
dc.subjectMobile phonesen
dc.subjectWireless networksen
dc.subjectSARen
dc.subjectKnowledgeen
dc.subjectAttitudesen
dc.subjectBeliefsen
dc.subjectBehaviorsen
dc.subjectSymptomsen
dc.subjectStudentsen
dc.titleΑντιλήψεις φοιτητών για την ηλεκτρομαγνητική ρύπανση από συσκευές των τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνιώνel
dc.titlePerceptions of University students on electromagnetic pollution of information and communications technology equipmenten
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΗλεκτρομαγνητική ακτινοβολίαel
heal.dateAvailable2017-03-15T12:25:26Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογράφία : σ. 309-320el
heal.abstractΟι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τα κινητά τηλέφωνα και τα ασύρματα δίκτυα αποτελούν ορισμένες από τις καθημερινές πηγές ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας για τον σύγχρονο άνθρωπο άλλα και αναπόσπαστα κομμάτια των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών οι όποιες έχουν ενταχθεί με ποικίλους τρόπους στην εκπαιδευτική διαδικασία όλων των βαθμίδων. Η αυξανόμενη χρήση των ασύρματων δικτύων έχει προκαλέσει πολλές ανησυχίες σχε¬τικά με τον αντίκτυπό τους στην ανθρώπινη υγεία. Ερευνητικές μελέτες σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν καταγράψει πλήθος βιολογικών επιδράσεων και σε ποικίλα βιολογικά συστήματα, γι’ αυτό η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία πλέον αποτελεί έναν ρύπο, ο οποίος συχνά δεν αναφέρεται και δεν αναγνωρίζεται ανάμεσα στα υπόλοιπα είδη ρύπων. Η παρούσα διπλωματική εργασία αρχικά παραθέτει τα βασικά θεωρικά στοιχεία της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας, εν συνεχεία καταγράφει ορισμένες από τις πηγές της καθώς και ορισμένες βιολογικές επιπτώσεις της. Έπειτα περιγράφει την χρήση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία και παρουσιάζει από το δημοτικό έως το λύκειο τα σημαντικότερα σημεία των προγραμμάτων σπουδών που σχετίζονται με το ζήτημα της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας και ρύπανσης. Τέλος, γίνεται αποτίμηση κάποιων βασικών γνώσεων φοιτητών σχετικά με το θέμα της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας και ρύπανσης, των στάσεων και πεποιθήσεων γύρω από αυτές σε συνδυασμό με των Τ.Π.Ε., των συμπεριφορών και των τυχών συμπτωμάτων που διαπιστώνουν κατά την χρήση αυτών και διερευνούνται οι παράγοντες με τους οποίους σχετίζονται. Το γενικότερο συμπέρασμα ήταν ότι παράγοντες όπως το φύλο, το τμήμα φοίτησης αλλά και η κατεύθυνση που είχαν ακολουθήσει οι φοιτητές στο λύκειο σχετίζονται σημαντικά με τις γνώσεις, τις στάσεις και τις συμπεριφορές τους γύρω από την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία και ρύπανση.el
heal.abstractComputers, cell phones and wireless networks are some of the usual sources of electromagnetic radiation in everyday life for the modern society, and integral parts of Information and Communication Technologies which have been included in various ways in the educational process of all levels. The increasing use of wireless networks has caused many concerns about their impact on human health. Worldwide research studies have documented numerous biological effects in various biological systems. Electromagnetic radiation has become a pollutant, which often is not mentioned and recognized among other types of soil. This thesis initially lists the basic theoretical elements of electromagnetic radiation, then presents some of its sources and some biological effects. It then describes the use of ICT in the educational process and presents, from elementary to high school, the highlights of curricula related to the issue of electromagnetic radiation and pollution. Finally, it assesses some basic students’ knowledge on the subject of electromagnetic radiation and pollution, attitudes and beliefs around these, combined with ICT, behavior and potential symptoms discovered during their use, and investigates the factors to which they are related. A main conclusion was that factors such as gender, the department they study, and also the fields of study the students were interested in in high school, are significantly associated to the knowledge, attitude and behavior towards the issue of electromagnetic radiation and pollution.en
heal.advisorNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΜικρόπουλος, Αναστάσιοςel
heal.committeeMemberNameΓαβριλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages375 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΓΑΒΡΙΛΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ 2017.pdf7.4 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons