Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27872
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Σέβη, Αθηνά | el |
dc.date.accessioned | 2017-03-15T08:23:34Z | - |
dc.date.available | 2017-03-15T08:23:34Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27872 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1895 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Διαπολιτισμικότητα | el |
dc.subject | Ετερότητα | el |
dc.subject | Διαπολιτισμική επικοινωνία | el |
dc.subject | Διαπολιτισμική κατανόηση | el |
dc.subject | Βιβλία αγγλικών δημοτικού | el |
dc.subject | Interculturalism | en |
dc.subject | Intercultural understanding | en |
dc.subject | Diversity | en |
dc.subject | Intercultural communication | en |
dc.subject | Intercultural education | en |
dc.subject | English school books | en |
dc.title | Διαπολιτισμικότητα και διαπολιτισμική επικοινωνία στα εγχειρίδια αγγλικών των τάξεων Δ’- ΣΤ’ του δημοτικού σχολείου | el |
dc.title | Interculturalism and intercultural communication in the english language school books for classes D’ – F’ of Primary School | en |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.secondaryTitle | η άποψη των εκπαιδευτικών αγγλικής γλώσσας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης | el |
heal.secondaryTitle | the english language teachers’ point of view | en |
heal.classification | Διαπολιτισμικότητα | el |
heal.classification | Διαπολιτισμική επικοινωνία | el |
heal.dateAvailable | 2017-03-15T08:24:34Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2017 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογράφία : σ. 104-117 | el |
heal.abstract | Η διαπολιτισμικότητα προβάλλει ως μέσο ικανό να εξασφαλίσει την αρμονική συνύπαρξη ατόμων διαφορετικής καταγωγής και κουλτούρας. Η παρούσα πρωτότυπη μεταπτυχιακή εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα ποιοτικής έρευνας αναφορικά με την ύπαρξη διαπολιτισμικών στοιχείων και καταστάσεων στα εγχειρίδια Αγγλικών των τάξεων Δ’ – ΣΤ’ του Δημοτικού σχολείου και η επίδραση που έχουν στους μαθητές. Δεκατρείς εκπαιδευτικοί Αγγλικής παρείχαν απαντήσεις σε ημιδομημένες συνεντεύξεις, οι ερωτήσεις των οποίων ομαδοποιήθηκαν στους εξής άξονες: ετερότητα, διαπολιτισμική κατανόηση, διαπολιτισμική επικοινωνία, διαπολιτισμική επικοινωνία και Αγγλικά. Η επεξεργασία και ανάλυση περιεχομένου των απαντήσεων οδήγησε στα ακόλουθα συμπεράσματα: όλοι οι εκπαιδευτικοί της Αγγλικής είναι γνώστες των διαπολιτισμικών αξιών και προσπαθούν να ενσταλάξουν τις αξίες αυτές στους μαθητές. Ωστόσο, δεν είναι διαπολιτισμικά εκπαιδευμένοι για να εγγυηθούν αποτελεσματικότητα. Επιπρόσθετα, στα σχολικά εγχειρίδια της Αγγλικής μπορεί κανείς να εντοπίσει διαπολιτισμικά στοιχεία, όχι ικανά όμως να προάγουν τη διαπολιτισμικότητα, καθώς η σύγχυση ανάμεσα στους όρους διαπολιτισμικότητα και πολυπολιτισμικότητα είναι εμφανής τόσο στις επίσημες γραπτές οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς και στα βιβλία δασκάλου, όσο και στις δραστηριότητες που περιέχονται στα εγχειρίδια. | el |
heal.abstract | Interculturalism poses to be the medium through which harmonious coexistence among people of different origin and culture can be ensured. This original diploma thesis presents the results of a qualitative research investigating the existence of intercultural elements and activities in the English school books as well as their impact on the students. Thirteen English Language teachers provided answers to a semi-structured interview focusing on diversity, intercultural understanding, intercultural communication and intercultural communication and English at school.The elaboration of the responses led to the following findings: all English teachers are cognizant of the intercultural values and are trying hard to instill them to students. However, they are not interculturally educated to assure effectiveness. In addition, in the English Language school books one can pinpoint cultural elements, not able though to promote interculturalism, as confusion between interculturalism and multiculturalism is quite obvious in the formal written instructions, the teachers’ books and the activities in the books. | en |
heal.advisorName | Σούλης, Σπυρίδων | el |
heal.committeeMemberName | Σούλης, Σπυρίδων | el |
heal.committeeMemberName | Νικολάου, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Φύκαρης, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 128 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΣΕΒΗ ΑΘΗΝΑ 2017.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License