Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27842
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤριπερίνα, Γαλήνηel
dc.date.accessioned2017-02-16T07:35:03Z-
dc.date.available2017-02-16T07:35:03Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27842-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1821-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιγλωσσίαel
dc.subjectΔίγλωσση εκπαίδευσηel
dc.subjectΕκμάθηση δεύτερης/ξένης γλώσσαςel
dc.subjectΛάθη μαθητώνel
dc.subjectΕλληνική γλώσσαel
dc.subjectΣερβική γλώσσαel
dc.subjectBilingualismen
dc.subjectBilingual Educationen
dc.subjectSecond/foreign language acquisitionen
dc.subjectStudents’ errors, greek languageen
dc.subjectSerbian languageen
dc.titleΕκμάθηση της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης στη Σερβία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευσηel
dc.titleLearning greek language as second language in Serbia in Primary Educationen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΔιγλωσσίαel
heal.classificationΔίγλωσση εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2017-02-16T07:36:03Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2015-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογράφία : σ. 102-110el
heal.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας ως μητρικής ή/και δεύτερης γλώσσας από μαθητές/τριες δημοτικού στη Σερβία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε έρευνα, κατά την οποία παρακολουθήθηκαν για ορισμένο χρονικό διάστημα τα μαθήματα των Τμημάτων της Ελληνικής Γλώσσας ως Μητρικής για παιδιά ηλικίας έξι έως δώδεκα ετών στο Βελιγράδι, στη Σερβία. Σκοπός της έρευνας είναι η παρατήρηση και η μελέτη των λαθών που κάνουν οι μαθητές/τριες του ελληνικού δημοτικού σχολείου στη Σερβία, κατά τη διδασκαλία και εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας. Το δείγμα αποτελείται από μαθητές/τριες που προέρχονται από μικτές ή αμιγώς ελληνικές οικογένειες που ζουν στη Σερβία. Η μεθοδολογία που ακολουθείται, για την έρευνα αυτή, είναι η παρατήρηση και η καταγραφή σημειώσεων. Τα λάθη των μαθητών ταξινομούνται σε ευρύτερες κατηγορίες και παρουσιάζονται τόσο ανά τάξη όσο και συνολικά, για όλους τους μαθητές/τριες του δημοτικού σχολείου. Παρατηρείται πως τα περισσότερα λάθη που πραγματοποιούν οι μαθητές/τριες του ελληνικού δημοτικού σχολείου στη Σερβία, κατά την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας, αποτελούν, κατά κύριο λόγο επιρροή της σερβικής γλώσσας, η οποία αποτελεί και τη γλώσσα κοινωνικοποίησης των μαθητών. Η έρευνα αυτή δίνει μια εικόνα των συνθηκών πραγματοποίησης των μαθημάτων της ελληνικής γλώσσας στη Σερβία, θέμα με το οποίο ελάχιστες έρευνες έχουν ασχοληθεί. Για αυτό το λόγο, η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία αποτελεί έναυσμα για την πραγματοποίηση περαιτέρω ερευνών πάνω στο ενδιαφέρον αυτό ζήτημα.el
heal.abstractThe subject of this study is the acquisition of Greek language as mother or/and second language from primary school students in Serbia. For this purpose, a survey was conducted, in which the lessons of Departments of Learning Greek Language as Mother Tongue for children aged between six and twelve years old were observed for some period in Belgrade, Serbia. The aim of this survey is the observation and study of the errors that students of Greek school in Serbia make, during the procedure of teaching and learning of Greek language. The sample consists students who come from mixed or pure Greek families living in Serbia. The methodology used for this research is the method of observation and method of taking notes. The students’ errors are categorized in wider groups and they are presented for each class and also for all pupils together. It is observed that the majority of errors that primary school students make during the Greek language learning in the Greek school in Serbia, are primarily influenced by the Serbian language, which is the language that students mostly use for their socialization. This survey gives a picture of the conditions, in which Greek language lessons are held in Serbia, a subject that not many studies have dealed with. For that reason, this thesis is considering to be a begging of further researches on this interesting issue.en
heal.advisorNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΚαψάλης, Γεώργιος Δ.el
heal.committeeMemberNameΚαμαρούδης, Σταύροςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages123 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΤΡΙΠΕΡΙΝΑ ΓΑΛΗΝΗ 2015.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons