Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27804
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒαβίτσας, Θεόδωροςel
dc.date.accessioned2017-01-27T09:38:03Z-
dc.date.available2017-01-27T09:38:03Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27804-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1789-
dc.rightsAn error occurred on the license name.*
dc.rights.uriAn error occurred getting the license - uri.*
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectΚριτική παιδαγωγικήel
dc.subjectΠολιτισμική ταυτότηταel
dc.subjectΚριτική διαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectIntercultural educationen
dc.subjectCritical pedagogyen
dc.subjectCultural identityen
dc.subjectCritical intercultural educationen
dc.titleΗ διαμόρφωση της πολιτισμικής ταυτότητας υπό το πρίσμα της κριτικής παιδαγωγικήςel
dc.titleThe formation of cultural identity in the light of critical pedagogyen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleπρος μία κριτική διαπολιτισμική εκπαίδευσηel
heal.secondaryTitletowards a critical intercultural educationen
heal.classificationΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2017-01-27T09:39:03Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2016-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία : σ. 141-145el
heal.abstractΗ παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Π.Μ.Σ «Επιστήμες της Αγωγής» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων –και ειδικότερα στην κατεύθυνση της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης-, αποσκοπούσε στην έρευνα σχετικά με το πώς δομείται η πολιτισμική ταυτότητα του ατόμου, ποιος είναι ο ρόλος των συλλογικοτήτων στη σύγχρονη κοινωνία, καθώς επίσης και στη διερεύνηση της έννοιας της ταυτότητας ως κοινωνικής κατασκευής. Αξιοποιώντας τόσο προσεγγίσεις που ανήκουν στον χώρο της Κριτικής Θεωρίας και της Κριτικής Παιδαγωγικής όσο και τη «Θεωρία της Επικοινωνιακής Δράσης» του Habermas, η παρούσα εργασία κινήθηκε στο πλαίσιο της ποιοτικής μεθόδου έρευνας, με μεθοδολογικό εργαλείο για τη συλλογή των δεδομένων τις ημιδομημένες συνεντεύξεις. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα ήταν δεκαπέντε (15) εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και το ερωτηματολόγιο περιελάμβανε τριάντα δύο (32) ερωτήσεις, οι οποίες είχαν ομαδοποιηθεί σε πέντε (5) ομάδες ερωτήσεων, ανάλογα με το εκάστοτε αντικείμενο διερεύνησης. Τέλος, η παρούσα εργασία αποτελείται από οχτώ κεφάλαια, τελευταίο εκ των οποίων είναι το Παράρτημα, το οποίο περιλαμβάνει το ερωτηματολόγιο και το σύνολο των απομαγνητοφωνημένων συνεντεύξεων.el
heal.abstractThe present postgraduate thesis was completed in the context of the Programme of Postgraduate Studies in the «Sciences of Education», and more specifically in the field of Intercultural Studies, held by the Pedagogical Department of Elementary Education of the University of Ioannina. The aim of the research was to define the structure of one’s cultural identity, to investigate the concept of identity as a social construction and to examine the role collectivities play in contemporary society. Grounded not only in the views of Critical Theory and Critical Pedagogy but also in the «Theory of Communicational Action» expressed by Habermas, this thesis was realized with the application of the qualitative method of the semi-structured interview as a means of collecting data. The sample consisted of fifteen (15) Primary School Teachers who were called to answer thirty two (32) questions, grouped in five (5) distinct categories, related to the topic of exploration. Finally, the thesis is made up of eight chapters, the eighth of which is the Appendix, in which the questions and the transcripts of the interviews are included.en
heal.advisorNameΝικολάου, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΣούλης, Σπυρίδων Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΦύκαρης, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages328 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΒΑΒΙΤΣΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ 2016.pdf2.64 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons