Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27402Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Γιαννακοπούλου, Βασιλική | el |
| dc.date.accessioned | 2015-12-16T10:47:45Z | - |
| dc.date.available | 2015-12-16T10:47:45Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27402 | - |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1753 | - |
| dc.rights | Default License | - |
| dc.subject | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
| dc.title | Εκπαιδευτική εξουθένωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, και οι αντιλήψεις τους για το ρόλο των τεχνολογιών στη διδασκαλία παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες | el |
| heal.type | masterThesis | - |
| heal.type.en | Master thesis | en |
| heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
| heal.generalDescription | Μ.Π.Σ.: Δυσλεξία: Πολυγλωσσικό Περιβάλλον και χρήση Νέας Τεχνολογίας στην αντιμετώπισή της | el |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.Σχολή Φιλοσοφικής.Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | el |
| heal.publicationDate | 2006 | - |
| heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία 127-150 σ. | el |
| heal.advisorName | Στασινός, Δημήτριος | el |
| heal.committeeMemberName | Παλαιολόγου, Άντζυ - Μαρία | el |
| heal.committeeMemberName | Σούλης, Σπυρίδων -Γεώργιος | |
| heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.Σχολή Φιλοσοφικής.Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. | el |
| heal.academicPublisherID | uoi | - |
| heal.numberOfPages | 157 σ. | - |
| heal.fullTextAvailability | true | - |
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε.ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ Β.pdf | 5.43 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License