Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27397
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΦεσάκης, Γ.el
dc.contributor.authorΤάτσης, K.el
dc.contributor.authorΔημητρακοπούλου, A.el
dc.date.accessioned2015-12-16T10:17:35Z-
dc.date.available2015-12-16T10:17:35Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27397-
dc.rightsDefault License-
dc.subject-
dc.titleΧρήση ομαδικού ιστολογίου για την υποστήριξη διαδικασιών μάθησης με σχεδιασμό. Η περίπτωση φοιτητών που σχεδιάζουν μαθησιακές δραστηριότητες Γεωμετρίας για τεχνολογικά περιβάλλονταel
heal.typeconferenceItem-
heal.type.enConference presentationen
heal.type.elΔημοσίευση σε συνέδριοel
heal.generalDescription498-508 σ.el
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2007-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 507-508el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.conferenceNameΠρακτικά 2oυ Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής Μαθηματικών: Τυπικά και άτυπα μαθηματικά: χαρακτηριστικά σχέσεις και αλληλεπιδράσειςel
heal.conferenceItemTypefull paper-
Appears in Collections:Μονογραφίες ( Κλειστές)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons