Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27114
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚωσταρά, Αθηνά Η.el
dc.date.accessioned2015-12-15T10:28:55Z-
dc.date.available2015-12-15T10:28:55Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27114-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1637-
dc.rightsDefault License-
dc.subject-
dc.titleΗ σχέση καθηγητών και μαθητών γυμνασίου υπό το πρίσμα της προσωποκεντρικής θεωρίας του C. Rogersel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκπαιδευτικοί - Μαθητές, Σχέσειςel
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2005-
heal.bibliographicCitation-el
heal.advisorNameΜπρούζος, Ανδρέαςel
heal.committeeMemberName-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages61 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΩΣΤΑΡΑ.pdf2.95 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons