Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπακάλαρου, Χριστίναel
dc.date.accessioned2015-12-15T10:26:23Z-
dc.date.available2015-12-15T10:26:23Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27110-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1563-
dc.rightsDefault License-
dc.subject-
dc.titleΜία παρεμβατική προσέγγιση για την αντιμετώπιση αναγνωστικών δυσκολιών: μελέτη περίπτωσης ενός δυσλεξικού μαθητήel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.classificationΔυσλεξίαel
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2009-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 109-114el
heal.advisorNameΜορφίδη, Ελένηel
heal.committeeMemberName-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages114 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΜΠΑΚΑΛΑΡΟΥ.pdf3.11 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons