Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/26255
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
dc.date.accessioned2015-12-10T08:53:41Z-
dc.date.available2015-12-10T08:53:41Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/26255-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3604-
dc.rightsDefault License-
dc.subject-
dc.titleΗ προσέγγιση της αυτοβιογραφίας και της προφορικής αφήγησης ιστοριών ζωής ως νέο μοντέλο διδασκαλίας στη δια βίου μάθησηel
heal.typeconferenceItem-
heal.type.enConference presentationen
heal.type.elΔημοσίευση σε συνέδριοel
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2009-
heal.bibliographicCitation-
heal.publisherΑνοιχτό πανεπιστήμιο δήμος Ασπροπυργίουel
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.conferenceNameΠρακτικά διαλεξεων β' κύκλος 2008-2009: ενεργός συμβολήel
heal.conferenceItemTypefull paper-
Appears in Collections:Ομιλίες σε Συνέδριο



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons