Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14959
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
dc.date.accessioned2015-11-24T17:44:53Z-
dc.date.available2015-11-24T17:44:53Z-
dc.identifier.issn1539-8072-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14959-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectteaching, vocabulary, meaning, context, lexical complexity, idiomatic, semanticsen
dc.titleA case study in teaching vocabulary and strategies of meaning making in context: the idiomatic uses of the word "water" in Greek [=Διδασκαλία και μάθηση του λεξιλογίου. Μία μελέτη γλωσσικής κατάκτησης και απόδοσης νοήματος: το παράδειγμα της λέξης "νερό"en
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.languageen-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2011-
heal.journalNameSino-US English Teachingen
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons