Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14959Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Παπαδοπούλου, Σμαράγδα | el |
| dc.date.accessioned | 2015-11-24T17:44:53Z | - |
| dc.date.available | 2015-11-24T17:44:53Z | - |
| dc.identifier.issn | 1539-8072 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14959 | - |
| dc.rights | Default Licence | - |
| dc.subject | teaching, vocabulary, meaning, context, lexical complexity, idiomatic, semantics | en |
| dc.title | A case study in teaching vocabulary and strategies of meaning making in context: the idiomatic uses of the word "water" in Greek [=Διδασκαλία και μάθηση του λεξιλογίου. Μία μελέτη γλωσσικής κατάκτησης και απόδοσης νοήματος: το παράδειγμα της λέξης "νερό" | en |
| heal.type | journalArticle | - |
| heal.type.en | Journal article | en |
| heal.type.el | Άρθρο Περιοδικού | el |
| heal.language | en | - |
| heal.access | campus | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
| heal.publicationDate | 2011 | - |
| heal.journalName | Sino-US English Teaching | en |
| heal.journalType | peer-reviewed | - |
| heal.fullTextAvailability | TRUE | - |
| Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License