Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14895
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒασιλείου, Ε.el
dc.contributor.authorΜικρόπουλος, Τ. Α.el
dc.date.accessioned2015-11-24T17:42:51Z-
dc.date.available2015-11-24T17:42:51Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14895-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectπροσχολική εκπαίδευση, μαθησιακές δραστηριότητες με υπολογιστήel
dc.titleΜαθησιακές δραστηριότητες με υπολογιστή στο νηπιαγωγείοel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2005-
heal.abstractΜέσα από κριτική θεώρηση της σχετικής βιβλιογραφίας σχεδιάσθηκε η παρούσα έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε νηπιαγωγείο της πόλης των Ιωαννίνων και πήραν μέρος δέκα παιδιά, ηλικίας 5-6 ετών.Ερευνητικός στόχος ήταν η διεύρυνση των εμπειριών των νηπίων και η μελέτη των γνώσεων, δεξιοτήτων, στάσεων και συμπεριφορών που καλλιεργούν οι μαθητές και οι μαθήτριες του νηπιαγωγείου, όταν εμπλέκονται σε μαθησιακές δραστηριότητες με υπολογιστή. Το παράδειγμα εφαρμογής αφορούσε την ενότητα ‘τα ζώα’.Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η παιδαγωγική αξιοποίηση του υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία είχε θετική επίδραση στην ποιότητα της μάθησης των παιδιών μέσω της ενεργού συμμετοχής τους σε αυθεντικές, βιωματικές μαθησιακές διαδικασίες, καθώς επίσης και ότι ανέπτυξαν και καλλιέργησαν πνευματικές δεξιότητες υψηλού επιπέδου και δεξιότητες σε γνωστικό, συναισθηματικό, και κοινωνικό επίπεδο.el
heal.publisherΝ. Τεχνολογιώνel
heal.journalName3ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mikropoulos-2005-Μαθησιακές δραστηριότητες με.pdf288.45 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons