Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14891
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαράογλου Γ.el
dc.contributor.authorΚώτσης Κ.el
dc.contributor.authorΡίζος Ι.el
dc.date.accessioned2015-11-24T17:42:47Z-
dc.date.available2015-11-24T17:42:47Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14891-
dc.rightsDefault Licence-
dc.titleΜελέτη των εναλλακτικών ιδεών στην έννοια της κίνησης, σε μαθητές της Α΄ Λυκείου, με τη χρήση του I.B.C.M.el
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://earthlab.uoi.gr/thete/index.php/thete/article/view/87-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2010-
heal.abstractΠαράλληλα με τη μελέτη των εναλλακτικών ιδεών και τη διερεύνηση της συχνότητας εμφάνισης τους στην παρούσα εργασία καταγράφεται η δυνατότητα εφαρμογής, από τους μαθητέςτης Α΄ Λυκείου, των επιστημονικά ορθών εννοιών και νόμων που αναφέρονται στην κίνηση καθώςκαι στη σχέση της κίνησης με τη δύναμη. Η ερευνητική εργασία έγινε με τη βοήθεια ενός νέου ερωτηματολογίου που αποτελεί μετεξέλιξη παλαιότερων πολύ διαδεδομένων τεστ τα οποίαεφαρμόστηκαν σε πολλές διεθνείς έρευνες. Στα αποτελέσματα που προκύπτουν από τις απαντήσεις καταδεικνύουν την επικράτηση των εναλλακτικών ιδεών και την αδυναμία της διδασκαλίας με τον παραδοσιακό τρόπο να καθοδηγήσει τους μαθητές στην κατάκτηση των εννοιών και στην επίτευξη της δυνατότητας εφαρμογής τους.el
heal.journalNameΘέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευσηel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotsis-2010-Μελέτη των εναλλακτικών ιδεών.pdf357.77 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons