Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14837
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Λαδιάς, Α. | el |
dc.contributor.author | Μπέλλου, Ι. | el |
dc.contributor.author | Μικρόπουλος, Τ. Α. | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-24T17:42:19Z | - |
dc.date.available | 2015-11-24T17:42:19Z | - |
dc.identifier.issn | 1791-9215 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14837 | - |
dc.rights | Default Licence | - |
dc.subject | υπερμεσική εφαρμογή, αλληλεπιδραστικότητα, πλοήγηση | el |
dc.title | Πλοήγηση και αλληλεπιδραστικότητα σε εκπαιδευτικά υπερμεσικά περιβάλλοντα | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο Περιοδικού | el |
heal.identifier.secondary | http://www.etpe.eu/files/proceedings/24/1243425293_%D0%EB%EF%DE%E3%E7%F3%E7%20%EA%E1%E9%20%E1%EB%EB%E7%EB%E5%F0%E9%E4%F1%E1%F3%F4%E9%EA%FC%F4%E7%F4%E1%20%F3%E5%20%E5%EA%F0%E1%E9%E4%E5%F5%F4%E9%EA%DC%20%F5%F0%E5%F1%EC%E5%F3%E9%EA%DC%20%F0%E5%F1%E9%E2%DC%EB%EB%EF%ED%F4%E1.pdf | - |
heal.access | campus | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2009 | - |
heal.abstract | Οι εφαρμογές υπερμέσων χρησιμοποιούν πολυμεσικό υλικό είτε για να δημιουργηθούν παρουσιάσεις είτε για να χρησιμοποιηθεί ως πρωτογενές υλικό για παραγωγή νέων συνθέσεων. Η εργασία προτείνει έναν τρόπο οργάνωσης πολυμεσικού υλικού σε βάσεις πληροφοριών με αποτέλεσμα ο χρήστης – εκπαιδευτικός να δημιουργεί είτε εφαρμογές παρουσίασης με χαρακτηριστικό την πλοήγηση είτε εργαλεία σύνθεσης αλληλεπιδραστικών εκπαιδευτικών εφαρμογών. Υιοθετώντας τέτοιους τρόπους οργάνωσης και διαχείρισης του περιεχομένου, εκπαιδευτικοί δημιούργησαν υπερμεσικές εφαρμογές αξιοποιώντας είτε τη δυναμική πλοήγηση για παρουσίαση περιεχομένου, είτε την αλληλεπιδραστικότητα για τη δημιουργία δυναμικών μαθησιακών δραστηριοτήτων. Οι εκπαιδευτικοί αντιλήφθηκαν τη διαφορά και την αξία των δύο τρόπων διαχείρισης του πολυμεσικού υλικού, και επέλεξαν εκείνον που ικανοποιούσε τους διδακτικούς τους στόχους. | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος | el |
heal.journalName | 1ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία» | el |
heal.journalType | non peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | TRUE | - |
Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mikropoulos-2009-Πλοήγηση και αλληλεπιδραστικότητα.pdf | 1.82 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
This item is licensed under a Creative Commons License