Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14826
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Χαρίσης, Χ. | el |
dc.contributor.author | Μικρόπουλος, Τ. Α. | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-24T17:42:12Z | - |
dc.date.available | 2015-11-24T17:42:12Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14826 | - |
dc.rights | Default Licence | - |
dc.subject | Εκπαιδευτική ρομποτική, οπτικός προγραμματισμός, δομή ελέγχου, δομή επανάληψης, μελέτη περίπτωσης | el |
dc.subject | Educational robotics, visual programming, control structure, repeat structure, case study | el |
dc.title | Ρομποτική, Οπτικός Προγραμματισμός και Βασικές Προγραμματιστικές Δομές | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο Περιοδικού | el |
heal.identifier.secondary | http://www.etpe.eu/files/proceedings/21/1223369159_DIDINFO08_121_130.pdf | - |
heal.access | campus | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2008 | - |
heal.abstract | Μαθητές και φοιτητές αντιμετωπίζουν δυσκολίες στον προγραμματισμό, με χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτές που σχετίζονται με τις δομές επιλογής και επανάληψης. Βασική αιτία θεωρείται το γεγονός ότι διδάσκονται κυρίως δεξιότητες μιας συγκεκριμένης γλώσσας προγραμματισμού και όχι μεθοδολογία για την επίλυση προβλημάτων. Παρότι υπάρχουν πολλές εναλλακτικές προτάσεις για τη διδασκαλία του προγραμματισμού, δεν υπάρχουν προτάσεις και εμπειρικά δεδομένα για τις δομές επιλογής και επανάληψης. Η εργασία προτείνει την εκπαιδευτική ρομποτική και τον οπτικό προγραμματισμό για την αντιμετώπιση των δυσκολιών. Παρουσιάζει αποτελέσματα μιας μελέτης περίπτωσης συγκρίνοντας απαντήσεις επτά μαθητών σε οκτώ προβλήματα σε χαρτί και στο περιβάλλον Lego / Robolab. Ο προγραμματισμός σε Robolab αποφέρει θετικά μαθησιακά αποτελέσματα με χαρακτηριστικό τη χρήση της σωστής και επιθυμητής δομής σε κάθε περίπτωση. Επίσης, αυξάνει και διατηρεί το κίνητρο των μαθητών για τον προγραμματισμό. High school and University students face difficulties in programming, especially in control and repeat structures. The main reason is the fact that students are mainly taught programming skills and not problem solving methodology. Although there are proposals for teaching and learning programming, there is no evidence for control and repeat structures. This work proposes educational robotics and visual programming for solving such difficulties. It presents results from a case study comparing the answers of seven students in eight problems both in pen and pencil and Lego / Robolab. Programming in Robolab shows positive learning outcomes especially concerning the use of the correct and desired structure for every case. Moreover, programming in Robolab increases and sustains students’ motive for programming. | el |
heal.journalName | 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Διδακτική της Πληροφορικής" | el |
heal.journalType | non peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | TRUE | - |
Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mikropoulos-2008-Ρομποτική, Οπτικός Προγραμματισμός.pdf | 357.73 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
This item is licensed under a Creative Commons License