Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14815
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μορφίδη, Ε. | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-24T17:42:06Z | - |
dc.date.available | 2015-11-24T17:42:06Z | - |
dc.identifier.issn | 1105-3968 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14815 | - |
dc.rights | Default Licence | - |
dc.subject | Μαθησιακές δυσκολίες, Γραπτός λόγος, Εκμάθηση ξένης γλώσσας | el |
dc.title | Αλφαβητισμός στη δεύτερη ή ξένη γλώσσα και μαθησιακές δυσκολίες: θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο Περιοδικού | el |
heal.identifier.secondary | http://ejournals.lib.auth.gr/1105-3968/article/view/811 | - |
heal.access | campus | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2007 | - |
heal.abstract | Η σύγχρονη εκπαίδευση λειτουργεί μέσα στο ενταξιακό πλαίσιο που ορίζει ότι τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα δέχονται ίσες ευκαιρίες μάθησης μέσα στο κανονικό σχολείο. Το σχολείο εναρμονισμένο με τις συνθήκες ζωής παρέχει τη δυνατότητα για εκμάθηση ξένων γλωσσών. Όμως μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες παρουσιάζουν αδυναμία κατάκτησης της γραπτής γλώσσας, τόσο της πρώτης όσο και της δεύτερης. Η παρούσα εργασία θα ασχοληθεί με τα δεδομένα ερευνών που μελέτησαν τις επιδόσεις και τα γνωστικά χαρακτηριστικά ατόμων που μάθαιναν δεύτερη ή ξένη γλώσσα και θα δώσει έμφαση στα αποτελέσματα που έχουν ιδιαίτερη σημασία για την εκπαιδευτική πρακτική. Πρέπει να διερευνηθεί (…) | el |
heal.journalName | Σύγχρονη Εκπαίδευση | el |
heal.journalType | non peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | TRUE | - |
Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License