Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14811
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣούλης, Σ.el
dc.contributor.authorΦλωρίδης, Θ.el
dc.contributor.authorΚελέση, Δ.el
dc.date.accessioned2015-11-24T17:42:04Z-
dc.date.available2015-11-24T17:42:04Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14811-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectΕιδική αγωγή, κοινωνικές δεξιότητες, κοινωνική ένταξη, μαθητές με αναπηρίεςel
dc.titleΑνάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με αναπηρία: μια εναλλακτική πρότασηel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://ejournals.lib.auth.gr/1105-3968/article/view/672-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2006-
heal.abstractΗ γονεϊκή εμπλοκή στο σχεδιασμό και την υλοποίηση των σχολικών προγραμμάτων εκπαίδευσης για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αποτελεί τα τελευταία χρόνια βασική προϋπόθεση για την επιτυχία των εκπαιδευτικών στόχων (von Hentig, 2003, Τσιάντης, 1991). Σε θεωρητικό επίπεδο την άποψη αυτή επιβεβαιώνει η συστηματική προσέγγιση των εκπαιδευτικών προβλημάτων, σύμφωνα με τα οποία το σχολείο και η οικογένεια αποτελούν τα δύο σημαντικά συστήματα αναφοράς στην προσωπική ανάπτυξη των παιδιών, τα οποία αλληλεπιδρούν κυκλικά και επηρεάζουν την συμπεριφορά τους (Dowling, 2001). Παράλληλα, σε πρακτικό επίπεδο, είναι φανερό ότι η μάθηση των παιδιών με νοητικές δυσκολίες προϋποθέτει τη σωστή αξιολόγηση των εμπειριών (…)el
heal.journalNameΣύγχρονη Εκπαίδευσηel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons