Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14811
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Σούλης, Σ. | el |
dc.contributor.author | Φλωρίδης, Θ. | el |
dc.contributor.author | Κελέση, Δ. | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-24T17:42:04Z | - |
dc.date.available | 2015-11-24T17:42:04Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14811 | - |
dc.rights | Default Licence | - |
dc.subject | Ειδική αγωγή, κοινωνικές δεξιότητες, κοινωνική ένταξη, μαθητές με αναπηρίες | el |
dc.title | Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με αναπηρία: μια εναλλακτική πρόταση | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο Περιοδικού | el |
heal.identifier.secondary | http://ejournals.lib.auth.gr/1105-3968/article/view/672 | - |
heal.access | campus | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2006 | - |
heal.abstract | Η γονεϊκή εμπλοκή στο σχεδιασμό και την υλοποίηση των σχολικών προγραμμάτων εκπαίδευσης για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αποτελεί τα τελευταία χρόνια βασική προϋπόθεση για την επιτυχία των εκπαιδευτικών στόχων (von Hentig, 2003, Τσιάντης, 1991). Σε θεωρητικό επίπεδο την άποψη αυτή επιβεβαιώνει η συστηματική προσέγγιση των εκπαιδευτικών προβλημάτων, σύμφωνα με τα οποία το σχολείο και η οικογένεια αποτελούν τα δύο σημαντικά συστήματα αναφοράς στην προσωπική ανάπτυξη των παιδιών, τα οποία αλληλεπιδρούν κυκλικά και επηρεάζουν την συμπεριφορά τους (Dowling, 2001). Παράλληλα, σε πρακτικό επίπεδο, είναι φανερό ότι η μάθηση των παιδιών με νοητικές δυσκολίες προϋποθέτει τη σωστή αξιολόγηση των εμπειριών (…) | el |
heal.journalName | Σύγχρονη Εκπαίδευση | el |
heal.journalType | non peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | TRUE | - |
Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License