Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14810
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣταμέλος, Γ.el
dc.contributor.authorΕμβαλωτής, Α.el
dc.date.accessioned2015-11-24T17:42:04Z-
dc.date.available2015-11-24T17:42:04Z-
dc.identifier.issn1108-4510-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14810-
dc.rightsDefault Licence-
dc.titleΑνιχνεύοντας το προφίλ των Παιδαγωγικών Τμημάτωνel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://ptde.uoi.gr/ptde_files%5Cepetirida%5CVol14_2001.pdf-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2001-
heal.abstractΗ εργασία επιχειρεί να συνεισφέρει προς την κατεύθυνση του ορισμού ενός προφίλ γύρω από τα Παιδαγωγικά Τμήματα (ΠΤ). Περιελίσσεται γύρω από τέσσερις βασικούς άξονες. Ο πρώτος άξονας αφορά στην ιστορική τους καταγωγή και τα βασικά θεμέλια ίδρυσής τους. Ο δεύτερος άξονας τοποθετεί το ρόλο των ΠΤ εντός ενός πλαισίου που συναποτελούν δύο συνισταμένες: η ελληνική και η ευρωπαϊκή. Ο τρίτος αφορά στην επιστημονική ταυτότητα των ΠΤ. Τέλος, ο τέταρτος άξονας προτείνει κάποιες βασικές αρχές που αφορούν στην κατασκευή ενός προφίλ για τα ΠΤ.el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνωνel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Ιωαννίνωνel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ptde_files_epetirida_Vol14_2001.pdf52.47 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons