Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14804
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Νικολάου, Σ.Μ. | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-24T17:42:01Z | - |
dc.date.available | 2015-11-24T17:42:01Z | - |
dc.identifier.issn | 1108-4510 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14804 | - |
dc.rights | Default Licence | - |
dc.subject | Σχολική βία, αιτίες, προληπτικά μέτρα, ΗΠΑ, Ευρωπαϊκή Ένωση | el |
dc.title | Βία και σχολείο: προληπτικά μέτρα και προτάσεις στις ΗΠΑ και στην ΕΕ | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο Περιοδικού | el |
heal.identifier.secondary | http://ptde.uoi.gr/ptde_files%5Cepetirida%5CVol19_2006.pdf | - |
heal.access | campus | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2006 | - |
heal.abstract | Στην εργασία αυτή εξετάζεται το φαινόμενο της βίας στο σχολείο. Από τη δεκαετία του 1990 και μετά προκαλεί ιδιαίτερη ανησυχία σε κοινωνικό επίπεδο και απασχολεί εκπαιδευτικές πολιτικές, επιστήμονες, ερευνητές και αναλυτές σε όλο τον κόσμο. Οι έρευνες που έχουν διεξαχθεί διαπιστώνουν ότι δεν υπάρχει μόνο μια αιτία της σχολικής βίας, αλλά πολλοί παράγοντες δημιουργούν τις συνθήκες για την εμφάνιση του φαινομένου. Στην παρούσα εργασία ελέγχονται τα μέτρα για την πρόληψη και αντιμετώπισή του στις πολιτικές των ΗΠΑ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων | el |
heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων | el |
heal.journalType | non peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | TRUE | - |
Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ptde_files_epetirida_Vol19_2006.pdf | 3.44 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
This item is licensed under a Creative Commons License