Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14772
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Παπαχρήστος, Ν. Μ. | el |
dc.contributor.author | Βρέλλης, Ι. | el |
dc.contributor.author | Μικρόπουλος, Τ. Α. | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-24T17:41:39Z | - |
dc.date.available | 2015-11-24T17:41:39Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14772 | - |
dc.rights | Default Licence | - |
dc.subject | Second Life, εικονικά περιβάλλοντα πολλών χρηστών | el |
dc.title | Είναι δυνατή η αξιοποίηση επερχόμενων τεχνολογιών από μελλοντικούς δασκάλους: μία "δεύτερη ζωή" σε ένα Παιδαγωγικό Τμήμα | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο Περιοδικού | el |
heal.identifier.secondary | http://www.etpe.gr/files/proceedings/27/1305145811_1-0655.pdf | - |
heal.access | campus | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2011 | - |
heal.abstract | Τα εικονικά περιβάλλοντα πολλών χρηστών, όπως το Second Life, είναι πολλά υποσχόμενα όσον αφορά τις εφαρμογές στο χώρο της εκπαίδευσης. Ιδιαίτερα στο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, εμφανίζεται αυξανόμενη τάση αξιοποίησης. Ελάχιστες είναι οι αναφορές σε πανεπιστημιακά μαθήματα που εστιάζουν στη διδασκαλία χρήσης και αξιοποίησής τους. Στόχος της εργασίας ήταν η διερεύνηση του εφικτού της διδασκαλίας του Second Life στο πλαίσιο ενός εξαμηνιαίου μαθήματος σε ένα Παιδαγωγικό Τμήμα | el |
heal.journalName | 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία" | el |
heal.journalType | non peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | TRUE | - |
Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mikropoulos-2011-Είναι δυνατή η αξιοποίηση.pdf | 756.65 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
This item is licensed under a Creative Commons License