Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14772
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαχρήστος, Ν. Μ.el
dc.contributor.authorΒρέλλης, Ι.el
dc.contributor.authorΜικρόπουλος, Τ. Α.el
dc.date.accessioned2015-11-24T17:41:39Z-
dc.date.available2015-11-24T17:41:39Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14772-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectSecond Life, εικονικά περιβάλλοντα πολλών χρηστώνel
dc.titleΕίναι δυνατή η αξιοποίηση επερχόμενων τεχνολογιών από μελλοντικούς δασκάλους: μία "δεύτερη ζωή" σε ένα Παιδαγωγικό Τμήμαel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://www.etpe.gr/files/proceedings/27/1305145811_1-0655.pdf-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2011-
heal.abstractΤα εικονικά περιβάλλοντα πολλών χρηστών, όπως το Second Life, είναι πολλά υποσχόμενα όσον αφορά τις εφαρμογές στο χώρο της εκπαίδευσης. Ιδιαίτερα στο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, εμφανίζεται αυξανόμενη τάση αξιοποίησης. Ελάχιστες είναι οι αναφορές σε πανεπιστημιακά μαθήματα που εστιάζουν στη διδασκαλία χρήσης και αξιοποίησής τους. Στόχος της εργασίας ήταν η διερεύνηση του εφικτού της διδασκαλίας του Second Life στο πλαίσιο ενός εξαμηνιαίου μαθήματος σε ένα Παιδαγωγικό Τμήμαel
heal.journalName2ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία"el
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mikropoulos-2011-Είναι δυνατή η αξιοποίηση.pdf756.65 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons