Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14762
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπέλλου, Ι.el
dc.contributor.authorΛαδιάς, Τ.el
dc.contributor.authorΜικρόπουλος, Τ. Α.el
dc.date.accessioned2015-11-24T17:41:34Z-
dc.date.available2015-11-24T17:41:34Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14762-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectεκπαιδευτικοί πληροφορικής, επαγγελματική ανάπτυξη, επιμόρφωση el
dc.titleΕπαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών Πληροφορικής: δεδομένα για τη σχεδίαση προγραμμάτων επιμόρφωσηςel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://www.etpe.gr/files/proceedings/26/1286266946_60.pdf-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2010-
heal.abstractΗ παρούσα εργασία μελετά απόψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη συμμετοχή τους σε προγράμματα επιμόρφωσης, με στόχο την επαγγελματική τους ανάπτυξη. Διερευνώνται τα κίνητρα συμμετοχής, το χρονικό προφίλ των σεμιναρίων και τα θέματά τους, καθώς και ορισμένα ποιοτικά κριτήρια, σε δείγμα 178 εκπαιδευτικών (145 από την Αττική και 33 από την Ήπειρο). Τα ευρήματα δείχνουν ότι οι εκπαιδευτικοί προτιμούν ένα εθελοντικό μοντέλο διαρκούς επιμόρφωσης, το οποίο να συμπεριλαμβάνει και διαδικασίες αξιολόγησης. Επιθυμούν επιμόρφωση σε συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα και λογισμικά, αλλά και σε θέματα εκπαιδευτικής μεθοδολογίας και διδακτικής πρακτικής. Επίσης, αν και επιστήμονες άμεσα συνδεδεμένοι με τις τεχνολογικές εξελίξεις, δεν προτιμούν αμιγείς μορφές εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, αλλά μικτού τύπου με συνδυασμό φυσικής παρουσίας και εξ αποστάσεως.el
heal.publisherΕλληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ)el
heal.journalName7ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή 'Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση'el
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons