Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14718
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝικολάου, Γ.el
dc.contributor.authorΚοριλάκη, Π.el
dc.date.accessioned2015-11-24T17:41:12Z-
dc.date.available2015-11-24T17:41:12Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14718-
dc.rightsDefault Licence-
dc.titleΗ ενίσχυση της προσπάθειας των αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών στο Δημοτικό σχολείο: εμπειρική έρευνα σχετικά με τη λειτουργία των Τάξεων Υποδοχής & των Φροντιστηριακών Τμημάτωνel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://www.pedagogy.gr/images/6_-_.pdf-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2006-
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας, που αποτελεί τμήμα μιας ευρύτερης ερευνητικής προσπάθειας, είναι η εμπειρική επιβεβαίωση ορισμένων από τα προβλήματα που απαντώνται στις Τάξεις Υποδοχής (Τ.Υ.) και τα Φροντιστηριακά Τμήματα (Φ.Τ) των ελληνικών Δημοτικών σχολείων και που ήδη έχουν επισημανθεί από την υφιστάμενη βιβλιογραφία στη χώρα μας. Έχει διαπιστωθεί από προηγούμενες έρευνες ότι οι ομάδες των μαθητών με πολιτισμικές ιδιαιτερότητες παρουσιάζουν χαμηλότερους ρυθμούς προόδου σε σχέση με τους Έλληνες συμμαθητές τους (Νικολάου & Σιδηροπούλου, 2003 - Κοριλάκη, 2005). Η λειτουργία των Τ.Υ. και των Φ.Τ. θα έπρεπε να διασφαλίσει την ενίσχυση των μαθητών που προέρχονται από τη μετανάστευση, φαίνεται όμως ότι αντιμετωπίζουν πολλά και σημαντικά προβλήματα.el
heal.journalNameΠαιδαγωγική - Θεωρία και Πράξηel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nikolaou-2006-Η ενίσχυση της προσπάθειας.pdf910.87 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons